یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ آذر ۱۳۹۳
1430

پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به مناسبت روز بسیج مستضعفان

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز بسیج مستضعفان، نیروهای نظامی و بسیجی را نیروهایی مؤمن و با اخلاص عنوان کرد که با حضور آنان آرمان های متعالی انقلاب و مواریث امام و شهدا حفظ خواهد شد.  به گزارش یا شهید، متن پیام […]

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز بسیج مستضعفان، نیروهای نظامی و بسیجی را نیروهایی مؤمن و با اخلاص عنوان کرد که با حضور آنان آرمان های متعالی انقلاب و مواریث امام و شهدا حفظ خواهد شد.

 به گزارش یا شهید، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
بسمه تعالی

“نیروهای نظامی و بسیجی ما مؤمن و با اخلاصند و به عنوان پشتوانه‌ای که هیچ خدشه‌ای در آن راه ندارد, محسوب می‌شوند”.

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

از نیروهایی که همواره در حفظ و پاسداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوشا بوده اند و در تمامی صحنه های حساس حضور فعال داشته و مقتدرانه عمل کرده اند بسیجیان بوده اند که خالصانه و عاشقانه جهت پاسداری از امنیت و کیان نظام اقدامات شایسته ای از خود نشان داده اند.

بیشترین تأکید بر نقش بسیج در صحنه های انقلاب را در نزد امام خمینی (س) مشاهده می کنیم که فرمودند: «ملتی که در خط اسلام ناب محمدی (ص) و مخالف با استکبار و پول پرستی و تحجر گرایی و مقدس نمایی است، باید همه افرادش بسیجی باشند و فنون نظامی و دفاعی لازم را بدانند، چرا که در هنگامه خطر ، ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن، آمادگیهای لازم رزمی را داشته باشند. خلاصه کلام، اگر به کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.»

به یقین با حضور بسیجیان مومن و متعهد دشمنان نظام و انقلاب همیشه و در تمامی طول تاریخ سرافکنده و زبون خواهند بود و آرمان های متعالی انقلاب و مواریث امام و شهدا حفظ خواهد شد و ادامه خواهد داشت.

سید محمد علی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: