یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ آذر ۱۳۹۳
1479

یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگردر بهشت زهرا (س) برگزار شد

یادواره شهدای ˈسنگر سازان بی سنگرˈ استان های تهران و البرز روز پنجشنبه در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد. به گزارش یا شهید،این یادواره به مناسبت بیست وششمین سالگرد شهادت سردار شهید «حجت ملا آقایی» و 270 شهید جهادگر استان های تهران و البرز با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در […]

یادواره شهدای ˈسنگر سازان بی سنگرˈ استان های تهران و البرز روز پنجشنبه در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش یا شهید،این یادواره به مناسبت بیست وششمین سالگرد شهادت سردار شهید «حجت ملا آقایی» و 270 شهید جهادگر استان های تهران و البرز با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن مهدیه شهدای دعای ندبه بهشت زهرا(س ) برگزار شد.

یادواره ‘شهدای جهادگر’ صبح امروز /پنجشنبه/ششم آذرماه ساعت 10 صبح در محل مهدیه شهدای بهشت زهرا با سخنرانی ‘حسین طلا’ نماینده و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مدیحه خوانی خورشیدی برگزار شد.

درانتهای این مراسم، مزار شهدای جهادسازندگی توسط خانواده شهدا، جانبازان و ایثاگران عطر افشانی و غبارروبی شده و تجدید میثاقی دوباره با این شهدا انجام شد.

همچنین در این مراسم مدیرکل محترم بنیادشهید و امورایثارگران تهران بزرگ دکتر صمیمی و  خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و جمعی ازمسوولان جهاد کشاورزی استان های تهران و البرز نیز حضور داشتند و خاطره گویی، مداحی و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر بود.

این مراسم به همت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، خانه شهید، جهاد کشاورزی استان تهران و جهاد نصر برپا شد.


IMG_2820 IMG_2792 IMG_2789 IMG_2777 IMG_2776 IMG_2767 IMG_2748 IMG_2740 IMG_2710 IMG_2706 IMG_2703 IMG_2683

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: