یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ آذر ۱۳۹۳
1582

آئین بزرگداشت ۷۰۰ شهید منطقه ۱۳ تهران عصر پنج شنبه برگزار گردید

به گزارش یاشهید ، عصر دیروز مراسم آئین بزرگداشت پنجمین یادواره شهدای منطقه 13 تهران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ساعت 15 در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. این گزارش حاکیست : در این مراسم شهردار منطقه 13 مهندس هادی ذاکری در ابتدا ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدا و […]

به گزارش یاشهید ، عصر دیروز مراسم آئین بزرگداشت پنجمین یادواره شهدای منطقه 13 تهران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ساعت 15 در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در این مراسم شهردار منطقه 13 مهندس هادی ذاکری در ابتدا ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیان نمود : بهشت زهرا(س) مکان مقدسی است . در اینجا فرشتگانی هستند که از خانه و خانواده خود گذشتند و به جبهه ها رفتند و برای دفاع از وطن خون خود را برای ما به امانت گذاشتند. ایشان در ادامه افزود : این وظیفه تک تک ماست که راهشان را ادامه دهیم و در درجه اول همواره باید یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم چون آن فرشتگان عزت و افتخار میهن اسلامی هستند. مجید رسولی رئیس اداره بنیاد شهید منطقه 12 و 13 نیز مهمان این مراسم بودند.

در پایان این مراسم با نوای گرم مهندس قاسمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزار شهیدان حاضر و با نثارگل و قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داشتند.

1 2 3 5 6 7 8 9 10

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: