یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ آذر ۱۳۹۳
1457

جانبازان دفاع مقدس پیروان مکتب عاشورایی هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده فراحی فریمانی جانباز ۷۰ درصد در مشهد مقدس اظهار کرد: جانبازان دفاع مقدس پیرو مکتب عاشورایی هستند و همسرانشان حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار داده‌اند.  به گزارش  یاشهید، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی شامگاه پنجشنبه 13 آذرماه در دیدار با خانواده جانباز 70 درصد محمد […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده فراحی فریمانی جانباز ۷۰ درصد در مشهد مقدس اظهار کرد: جانبازان دفاع مقدس پیرو مکتب عاشورایی هستند و همسرانشان حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار داده‌اند.

 به گزارش  یاشهید، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی شامگاه پنجشنبه 13 آذرماه در دیدار با خانواده جانباز 70 درصد محمد فراحی فریمانی که در منزل این شهید زنده انقلاب صورت گرفت، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حتماً به دیدار این عزیزان ایثارگر بروید و سلام من را به آنان برسانید و بر مبنای فرمایشات ایشان و با همت رییس جمهور طرح سپاس اجرایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: امروز به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام آور سلام ایشان برای شما خانواده‌های ایثارگر هستم و بسیار خوشحالم از اینکه توفیقی حاصل شد تا در جمع شما عزیزان باشم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: همه ما مدیون شما هستیم و اگر امروز با وجود ناآرامی‌های منطقه، کشوری با ثبات داریم ناشی از ایثارگری و فداکاری شما عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به این ایثارگر و خانواده وی گفت: راهی که شما انتخاب کردید امتحانی الهی بوده است و اجر آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

معاون رییس جمهور افزود: جانبازان 70 درصد ما شهیدان زنده انقلاب هستند و همه ما اقتدار ایران اسلامی را مدیون شما هستیم و باید فرهنگ ایثار و شهادت که فرهنگی عاشورایی است را حفظ کنیم و در ترویج آن کوشا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی اظهار کرد: شما الگوی خود را امام حسین(ع) قرار دادید و همسران شما پیرو راه حضرت زینب(س) هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در ادامه سفر به مشهد مقدس با فاطمه اسحاقی همسر شهید حسین حسینی جهانگیر و مادر شهید محمود حسینی جهانگیر نیز دیدار کرد.

در این دیدار صمیمانه که با هدف سپاس از خانواده‌های ایثارگران انجام شد دکتر صادقی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی، تقی پور مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و عابدی مقدم مدیر کل و ملک دار قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: