یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ آذر ۱۳۹۳
1372

تجدید میثاق ۲۴۰ تن از خادمان شهدا با «شهدای دانشجو»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدای دانشجو گفت: ایران اسلامی با دانشجویان متعهد و استکبار ستیز به بمب اتم نیاز ندارد. دانشجوی سیاسی باروحیه مطالبه‌گرش از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند. به گزارش یاشهید، مزار شهدای دانشجوی گلزار شهدا امروز یکشنبه ۱۶ آذر ماه به مناسبت روز […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدای دانشجو گفت: ایران اسلامی با دانشجویان متعهد و استکبار ستیز به بمب اتم نیاز ندارد. دانشجوی سیاسی باروحیه مطالبه‌گرش از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند.

به گزارش یاشهید، مزار شهدای دانشجوی گلزار شهدا امروز یکشنبه ۱۶ آذر ماه به مناسبت روز دانشجو توسط ۲۴۰ خادم شهدا که خود از دانشجویان هستند، عطرافشانی و گلباران شد و بار دیگر تجدید میثاقی با این شهدا صورت گرفت.

مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدای دانشجو در گلزار شهدا امروز با حضور حمید علی صمیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد. وی در این مراسم طی سخنانی به بزرگداشت مقام دانشجو در کشور پرداخت و گفت: ایران اسلامی با دانشجویان متعهد و استکبار ستیز به بمب اتم نیاز ندارد.

وی در ادامه سخنانش افزود: دانشجوی سیاسی روحیه مطالبه‌گری داشته و با تمام توان از حقوق حقه ملت ایران در تمام عرصه‌های سیاسی، علمی، اجتماعی و اقتصادی کشور دفاع می‌کند.

رئیس بنیاد شهید تهران بزرگ تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه‌ها که جزو تاکیدات رهبری هم هست، تولید علم و بومی سازی علوم است. هر قدمی که ما به تولید علم نزدیک می‌شویم به همان میزان دشمن نظام از ما می‌هراسد.

صمیمی ادامه داد: ۱۶ آذر یادآور جان فشانی دانشجویان، این جویندگان علم و دانش در مبارزه با استکبار است. اگرچه صفحه‌هایی از تاریخ بر روی آن انباشته شده است ولی هرگز فراموش نمی‌شود و دانشجویان امروز این راه را در مسیر جهاد علمی دنبال می‌کنند.

به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو، مزار «شهدای دانشجو» به ویژه مزار شهید محسن وزوایی توسط خادمین ِ شهدایی که دانشجو هستند، غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: