یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ آذر ۱۳۹۳
2150

تابلوی منقش به تصویر شهید «نادر مهدوی» به رئیس جمهور اهدا می‌شود

بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو، در نظر دارد تابلویی که منقش تصویر شهید «نادر مهدوی» است را به عنوان هدیه به رئیس جمهور اهدا کند. به گزارش یاشهید، بسیج دانشجویی به دنبال اهدای هدیه ای به رییس جمهوری بود که به دلیل اتفاقات به وجود آمده و انصراف بسیج دانشجویی از سخنرانی در مراسم […]

بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو، در نظر دارد تابلویی که منقش تصویر شهید «نادر مهدوی» است را به عنوان هدیه به رئیس جمهور اهدا کند.

به گزارش یاشهید، بسیج دانشجویی به دنبال اهدای هدیه ای به رییس جمهوری بود که به دلیل اتفاقات به وجود آمده و انصراف بسیج دانشجویی از سخنرانی در مراسم روز دانشجو که با حضور حجت الاسلام روحانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اهدای این هدیه را به زمان دیگری موکول کرد.

گفتنی است شهید «نادر مهدوی» اسطوره‌ای بود که با همراهی اندک همرزمانش، خلیج فارس را تا ماه‌ها برای ناوگان فوق‌مدرن‌ آمریکا و متحدانش ناامن کرد و حیثیت نظامی دولتمردان این کشور را بارها به بازی گرفت و کابوسی فراموش نشدنی برای نظامیان آمریکایی به یادگار گذاشت.

به نحوی که وقتی در مقابله با بالگردهای تهاجمی آمریکا در خلیج فارس و ساقط کردن یکی از این بالگردها، به اسارت در می آید، بر عرشة ناو جنگی «یو. اس. اس. چندلر» سینه این رزمنده دلاور اسلام را با میخ های فولادی بلند سوراخ کرده و پس از آن یک تیر به بازو، یک تیر به قلب و یک تیر هم به سجده‌گاهش می زنند و بدین گونه «نادر مهدوی» فرمانده ناو گروه دریایی ذوالفقار در تاریخ ۱۶مهر ۶۶ تحت شکنجه‌های قرون‌وسطایی به شهادت می رسد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: