یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ آذر ۱۳۹۳
1685

شکل ظاهری گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حفظ می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت:با توجه به توصیه رهبری در مورد گلزار شهدای بهشت زهرا(س) که فرمودند: سعی کنید شکل ظاهری را تغییر ندهید. شرایط فعلی را از لحاظ شکل و وضعیتی که مورد قبول خانواده شهدا است حفظ می‌کنیم. به گزارش یاشهید ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت:با توجه به توصیه رهبری در مورد گلزار شهدای بهشت زهرا(س) که فرمودند: سعی کنید شکل ظاهری را تغییر ندهید. شرایط فعلی را از لحاظ شکل و وضعیتی که مورد قبول خانواده شهدا است حفظ می‌کنیم.

به گزارش یاشهید ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پاسخ به سوالی در مورد ساماندهی گلزار شهدای بهشت زهرای تهران، گفت: لازم است بگویم تمامی گلزارهای مربوط به تهران ساماندهی شده است گلزار شهدای بهشت زهرا در بردارنده چیزی حدود 30 هزار شهید است که بزرگترین گلزار شهدای کشور و در واقع قطب فرهنگی کشور است ما در جهان هم چنین چیزی را نداریم که تعدادی از بهترین‌های کشور مزارشان یک جا باشد. بدین ترتیب باید استفاده فرهنگی خوبی از فضا ببریم. بحث ساماندهی با توجه به سلایق گوناگون که وجود دارد هنوز به اتمام نرسیده اولین کار با همکاری شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا برنامه ریزی شده است می‌بایست ابتدا زیرساخت‌ها را آماده کنیم. برق و روشنایی‌ها، یادمان‌ها و مسیر را درست کنیم در این زمینه چیزی حدود 30 میلیارد هزینه شده است. رنگ آمیزی قطعات و تمیز کردن نیز بخش دیگری از کار است.

وی افزود: با توجه به توصیه رهبری در یکی از بازدیدهایی که از گلزار شهدای بهشت زهرا(س) داشتند و فرمودند: “سعی کنید شکل ظاهری را تغییر ندهید اما از طریقی مناسب سازی شود و دسترسی آسان‌تر میسر شود.” در این زمینه ما با والدین شهدا صحبت می‌کنیم تا وارد فضای مورد نظر شویم. شرایط فعلی را از لحاظ شکل و وضعیتی که مورد قبول جامعه و خانواده شهدا است حفظ می‌کنیم.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: