یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ آذر ۱۳۹۳
1399

آغاز ثبت نام داوطلبان خادمین شهدای مناطق عملیاتی در نوروز ۹۴

کمیته مرکزی خادمین شهدا از آغاز ثبت نام خادم‌الشهدای مناطق عملیاتی دفاع مقدس در نوروز ۹۴ امسال خبر داد. به گزارش یاشهید، کمیته مرکزی خادمین شهدا از آغاز ثبت نام خادم‌الشهدا مناطق عملیاتی دفاع مقدس امسال خبر داد. این کمیته با صدور بیانیه‌ای، ثبت‌نام از داوطلبان را آغاز کرده است. متن این بیانیه به شرح  […]

کمیته مرکزی خادمین شهدا از آغاز ثبت نام خادم‌الشهدای مناطق عملیاتی دفاع مقدس در نوروز ۹۴ امسال خبر داد.

به گزارش یاشهید، کمیته مرکزی خادمین شهدا از آغاز ثبت نام خادم‌الشهدا مناطق عملیاتی دفاع مقدس امسال خبر داد. این کمیته با صدور بیانیه‌ای، ثبت‌نام از داوطلبان را آغاز کرده است. متن این بیانیه به شرح  ذیل است:

شیعه شدن و شیعه ماندن هنری بزرگ است، خصوصاً حال که آخرالزمان است و شیعه را به شرط تنوری می‌خرند و آتش کف دست. در این آشوب‌بازار به مقام منّا اهل البیت رسیدن هنری است بس عظیم. و خادم به مقام منّا اهل البیت می‌رسد.

به حول و قوه الهی ثبت‌نام داوطلبین خادمی شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال 94-93 آغاز شد. داوطلبان گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین (khademin.koolebar.ir) از تاریخ  25 آذرماه لغایت پنجم دی‌ماه 1393 با تکمیل فرم ثبت‌نام و گذراندن مراحل گزینش به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

هدف از این ثبت‌نام خدمت به شهدا و زائران شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور است. همه‌ساله تعداد زیادی از جوانان مشتاق فرهنگ ایثار و شهادت در لباس خادم شهدا راهی یادمان‌‏ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‎شوند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: