یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ آذر ۱۳۹۳
1058

540 عنوان پايان نامه و كتاب مورد حمايت بنياد شهيد قرار گرفت

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: امسال 540 عنوان پايان نامه و كتاب در حوزه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مورد حمايت اين بنياد قرار گرفته است. به گزارش یاشهید،  ‘ميعاد صادقي’  با مشاركت بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور و نهادها و ارگانهاي دولتي در كشور، 400 عنوان […]

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: امسال 540 عنوان پايان نامه و كتاب در حوزه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مورد حمايت اين بنياد قرار گرفته است.

به گزارش یاشهید،  ‘ميعاد صادقي’  با مشاركت بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور و نهادها و ارگانهاي دولتي در كشور، 400 عنوان كتاب به صورت مشاركتي ، 100 عنوان كتاب و 40 پايان نامه به صورت كامل مورد حمايت اين بنياد قرار گرفت و به چاپ و نشر رسيده است.

وي با اشاره به اينكه تشكل هاي شاهد و ايثارگري بازوان فكري و اجرايي بنياد شهيد و امور ايثارگران در كشور هستند، خاطرنشان كرد: 100 تشكل استاني و 54 تشكل ملي كه در استانها نيز دفتر دارند با بنياد شهيد و امور ايثارگران همكاري دارند.

وي ثبت و ضبط خاطرات شفاهي و سبك زندگي شهدا، والدين و خانواده هاي شهدا را اصلي ترين برنامه بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور در حوزه پژوهشي و ترويجي عنوان كرد.

صادقي ادامه داد: اكثر والدين شهدا در آستان 70 يا 80 سالگي هستند و ممكن است فرصت طلايي ثبت خاطرات شهدا نزد آنان از دست برود.

وي افزود: بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور با تقسيم بندي استانها در پنج منطقه، ثبت و ضبط خاطرات شفاهي و سبك زندگي شهدا، والدين و خانواده هاي شهدا و همچنين سيره عملي زندگي جانبازان و ايثارگران را در طول سه سال هدف گذاري كرده است.

وي با اشاره به سياست بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور براي در اختيار گذاشتن اسناد، وصايا و كتب مربوط به شهدا براي جامعه، به طرح ديجيتال سازي كتابهاي كتابخانه تخصصي ايثار و شهادت در اين بنياد اشاره كرد.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور اظهار داشت: تا پايان سال جاري 700 عنوان كتاب اين كتابخانه به صورت ديجيتال و تحت محيط وب در اختيار هموطنان و پژوهشگران اين حوزه قرار مي گيرد

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: