یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ آذر ۱۳۹۳
1483

شهید محسن رجبی روز اربعین تشییع می‌شود

مسئول ستاد معراج شهدا گفت: از ۹ شهید تعیین هویت شده چهار شهید برای تهران هستند زمان تشییع هاشم خلیلی و محسن رجبی مشخص شده ولی زمان دو شهید دیگر معلوم نیست به گزارش یاشهید ، ابراهیم رنگین مسئول ستاد معراج شهدا گفت: شهید “محسن رجبی” از جمله شهدای گمنامی بودند که به تازگی و بعد […]

مسئول ستاد معراج شهدا گفت: از ۹ شهید تعیین هویت شده چهار شهید برای تهران هستند زمان تشییع هاشم خلیلی و محسن رجبی مشخص شده ولی زمان دو شهید دیگر معلوم نیست

به گزارش یاشهید ، ابراهیم رنگین مسئول ستاد معراج شهدا گفت: شهید “محسن رجبی” از جمله شهدای گمنامی بودند که به تازگی و بعد از گذشت چیزی حدود 30 سال از طریق “دی ان ای” شناسایی شدند.

وی افزود: شهید “محسن رجبی” در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شدند. بعد از اینکه از طریق دی ان ای شناسایی شد و برای اطمینان بیشتر از مادر این شهید بزرگوار نیز خواستیم تا بیاید و او را شناسایی کند.

رنگین ادامه داد: تعیین زمان مراسم تشییع و تدفین این دست شهدایی که هویت آنها شناسایی می شود غالبا بر عهده خانواده آنها گذاشته می شود. که در این مورد با هماهنگی های انجام شده مراسم های تشییع و تدفین این شهید والامقام در روز اربعین حسینی در تهران انجام می شود.

مسئول ستاد معراج شهدا خاظرنشان کرد: امروز 20 آذر ماه تشییع و تدفین یکی دیگر از شهدای گمنامی که به تازگی تعیین هویت شده اند انجام می شود. بر همین اساس هم سایر شهدای شناسایی شده نیز بر اساس روزی که خانواده های آنها بخواهند تشییع و تدفین می شوند.

وی در پایان تصریح کرد: بر همین اساس تا امروز 8 شهید شناسایی شده اند که 4 شهید آنها در تهران هستند. این 4 شهید به نام های محسن رجبی، هاشم خلیلی، شهید نجار زاده، شهید خوش کلام هستند که آخرین شهید سرباز ارتش بوده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: