یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ آذر ۱۳۹۳
1853

آیین بزرگداشت شهیدان ‘علیرضا شهبازی’ و ‘محمدرضا زمانی’ در بهشت زهرا برگزار شد

آیین بزرگداشت شهیدان ‘علیرضا شهبازی’ و ‘محمدرضا زمانی’ از اعضای کمیته تفحص مفقودین، بعدازظهر پنجشنبه با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، مسوولان و اقشار مختلف مردم در قطعه 27 گلزار بهشت زهرا (س) برگزار شد. به گزارش یاشهید، شرکت کنندگان دراین مراسم با قرائت فاتحه ، نثار گل و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، […]

آیین بزرگداشت شهیدان ‘علیرضا شهبازی’ و ‘محمدرضا زمانی’ از اعضای کمیته تفحص مفقودین، بعدازظهر پنجشنبه با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، مسوولان و اقشار مختلف مردم در قطعه 27 گلزار بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید، شرکت کنندگان دراین مراسم با قرائت فاتحه ، نثار گل و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، یاد و خاطره این دو شهید والامقام را گرامی داشتند.

قرائت زیارت عاشورا و نوحه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارات از دیگر بخش های برنامه بزرگداشت شهیدان ‘علیرضا شهبازی’ و ‘محمدرضا زمانی’ بود.

سردار ‘سیروس صابری’ از فرماندهان دوران سال دفاع مقدس با بیان خاطراتی از این دو شهید والامقام، بر ادامه فعالیت های مرتبط با تحقیق و تفحص مفقودین توسط عاشقان ولایت و رهبری تاکید کرد.

‘علیرضا شهبازی’ متولد 1355 در محله نازی آباد و فارغ التحصیل دانشکده علوم و فنون، 26 آذر سال80 هنگام عملیات تحقیق و تفحص پیکر شهدا به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین ‘محمدرضا زمانی’ متولد 1357 از منطقه اسلامشهر نیز سال 80 حین انجام ماموریت تفحص شهدا در منطقه فکه و در حادثه انفجار مین به شهادت رسید.

IMG_3528 IMG_3530 IMG_3546 IMG_3551 IMG_3567 IMG_3577 IMG_3591 IMG_3600

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: