یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ آذر ۱۳۹۳
1578

آیین بزرگداشت2000 شهید منطقه 15 تهران در مهدیه شهدا برگزار گردید

به گزارش یاشهید ، یادواره دو هزار شهید منطقه 15 تهران عصر پنج شنبه در مهدیه شهدای یهشت زهرا(س) با حضور انجمنی شهردار منطقه 15 تهران و دولت آبادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 15 تهران برگزار شد. علی اکبر انجمنی شهردار منطقه 15 تهران در این یادواره در سخنانی گفت: به برکت […]

به گزارش یاشهید ، یادواره دو هزار شهید منطقه 15 تهران عصر پنج شنبه در مهدیه شهدای یهشت زهرا(س) با حضور انجمنی شهردار منطقه 15 تهران و دولت آبادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 15 تهران برگزار شد.

علی اکبر انجمنی شهردار منطقه 15 تهران در این یادواره در سخنانی گفت: به برکت خون پاک شهدا و انقلاب اسلامی اربعین امسال خاطره انگیز شد. خیل جمعیتی که در کربلا حضور داشتند حماسه ای آفریدند که همه مردم دنیا من جمله شهدا ناظر بر آن بودند.

وی افزود: چه خوب امام خامنه ای فرمودند که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. هر کسی که در کشور فعالیت می کند و دارای پست و مقامی است باید بداند سر سفره شهدا نشسته و باید در مسیر آنها قدم بردارد.

انجمنی ادامه داد: این انقلاب راحت و آسان بدست نیامده است و از سال 42 تا 57 که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و همچنین از بعد از پیروزی انقلاب تا امروز خون بسیاری ریخته شد و خیلی از جوانان این کشور پرپر شدند.

شهردار منطقه 15 تهران خاطرنشان کرد: باید با کار، تلاش، خدمت و از خودگذشتگی بیشتر کاری کنیم تا مردم نسبت به شهدا و راهی که طی کردند بدبین نشوند. وقتی شهردار تهران شهردار کربلا می شود و وقتی یکی از فرماندهان سپاه فرمانده عملیات در عراق می شود اینها افتخار پیمودن راه شهدا است.

وی تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی امروز فرمانده ارتش جهان اسلام است. حتی آمریکایی ها می گویند ای کاش 2 فرمانده همانند او داشتیم. پس امروز باید با همت و تلاش و از خودگذشتگی به کشور خدمت کرد و نه اینکه با کم کاری دست بر روی دست بگذاریم.

انجمنی در پایان گفت: دستگاههای اجرایی و دولت باید بدانند فرهنگ جهاد و شهادت باید روز به روز پربارتر شود و آنها باید برای دستیابی به این امر مهم همت و تلاش کنند.

گفتنی است پس از پایان مراسم حاضران در همایش به مزار این شهدای گرانقدر رفته و با نثار گل یاد و نام این دلیرمردان کشور را گرامی داشتند.

IMG_8283 IMG_8286 IMG_8292 IMG_8300 IMG_8310 IMG_8325

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: