یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ دی ۱۳۹۳
608

پیکر سردار تقوی یکی از مستشاران نظامی ایران در عراق که در شهر سامرا به شهادت رسیده بود، با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی تشییع شد.

به گزارش یاشهید، پیکر سردار شهید حمید تقوی که در جریان مأموریت مستشاری در سامرای عراق به شهادت رسیده بود، صبح امروز در حسینیه ستاد کل فرماندهی سپاه با حضور همرزمان و مسئولان لشکری برگزار شد. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع، سردار غلامپور و سردار قاآنی جانشین […]

به گزارش یاشهید، پیکر سردار شهید حمید تقوی که در جریان مأموریت مستشاری در سامرای عراق به شهادت رسیده بود، صبح امروز در حسینیه ستاد کل فرماندهی سپاه با حضور همرزمان و مسئولان لشکری برگزار شد.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع، سردار غلامپور و سردار قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی از فرماندهان قرارگاه رمضان در دوران دفاع مقدس در حین انجام مأموریت مستشاری برای مقابله با تروریست‌های تکفیری و داعش در سامرا خبر داده بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: