یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ دی ۱۳۹۳
716

ایران هزاران احمدی روشن دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با ترور دانشمندان هسته ای ما راهی به جایی نخواهند برد چرا که ایران هزاران دانشجو دارد که دنبال رو راه احمدی روشن هستند. به گزارش یاشهید، غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید احمدی روشن در دانشگاه صنعتی شریف بیان […]

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با ترور دانشمندان هسته ای ما راهی به جایی نخواهند برد چرا که ایران هزاران دانشجو دارد که دنبال رو راه احمدی روشن هستند.

به گزارش یاشهید، غلامعلی حداد عادل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید احمدی روشن در دانشگاه صنعتی شریف بیان داشت: فعالیت امثال احمدی روشن به ایران اقتدار و عظمت می دهد اما مستکبران جهانی دوست دارند که کشور بزرگی مثل ایران همواره مانند زمان قاجار و پهلوی در اختیار آنان باشد و این خیال دشمنان درمورد ایران واهی و پوچ است.

وی افزود: هر دانشجویی که برای اقتدار ایران و استقلال آن گام بردارد دنبال رو راه احمدی روشن است و این افتخاری برای ایران است.
غلامعلی حداد عادل در پاسخ به کسانی که می گویند ایران در مسائل هسته ای پیشرفت نکرده است، گفت: اگر شما معتقدید که در علم هسته ای پیشرفتی صورت نگرفته است پس به آمریکا و اروپا بگویید دیگر نگران نباشند و سیاست تحریمی را که در برابر ایران دارند را منحل کنند چرا که منطقی نیست کشوری را بر سر آن چیزی که وجود ندارد تحریم کرد.
وی با اشاره به اتفاقات نهم دی ماه سال 88 تصریح کرد: اگر سال 88 را باز بینی کنیم می بینیم که تمامی سیاست گذاران و رسانه های دشمنان ایران اسلامی برای تبلیغ و ایجاد تشنج در ایران دست به کار شده اند و به اشاعه تفکر غلط تقلب در انتخابات بین مردم می پردازند تا آنان را با خود هم سو و همراه کنند و این نشانی از ذوق زدگی باورنکردنی دشمنان مملکت و مردم ایران بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران مردم هوشیار و با اقتداری است و تمامی نقشه های دشمنان این مردم با سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه نقش بر آب شد و به سرانجام نرسید و امروز یکی از دلایل تشدید تحریم ها علیه ایران همان ایستادگی مردم در برابر انقلاب مخملی فتنه گران سال 88 می باشد که باعث ناکامی دشمنان شد.

حدادعادل اضافه کرد: سران فتنه سال 88 جز با عذرخواهی از ملت راه برگشتی ندارند و باید بدانند که کسانی که از مردم سالاری دینی وحشت دارند از اعلام تقلب در رای مردم توسط کسانی که روزی نخست وزیر و رییس مجلس بودند بسیار خوشحال شدند و مجال را برای طاغوتیان ضد انقلاب فراهم کردند که که به این امر دامن بزنند.
حداد عادل تاکید کرد: 9 دی یک روز فراموش نشدنی است که بفهمیم برای این انقلاب چه شهدا و همچنین هزینه هایی سنگینی را متحمل شده ایم و فراموش نکنیم که اهل فتنه با این انقلاب چه رفتاری کردند و انقلاب چه رفتاری در مقابل آنها داشت.

وی گفت: دانشجویان، اساتید و همه مردم باید راه شهیدان را ادامه دهند و به سوی این اقتدار ملی گام بردارند و قدر انقلاب را بدانند همین که شخصیتی مانند احمدی روشن از بطن مردم عادی این کشور با ایمان و تلاش به پا خاستند و از کشورمان دفاع کردند را نباید فراموش کنیم و به همه شهیدان انقلاب، پیش از انقلاب و شهیدان علمی ادای احترام می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مادر شهید احمدی روشن با سخنرانی خود در سالروز شهادت پسرش همچون یک رسانه قوی برای روشنی بخشی به جوان ها ایفای نقش کرد و موجب سرخوردگی مستکبران جهانی شد که با ترور دانشمندان ما راهی به جایی نخواهند برد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: