یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ دی ۱۳۹۳
1325

بزرگداشت شهید “حمید تقوی” در خرمشهر برگزار شد

آیین بزرگداشت شهید سیدحمید تقوی فر مدافع حرم امامین عسکریین(ع) روز شنبه در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد. به گزارش یاشهید، در آیین بزرگداشت سید حمید تقوی فر، جمعی از فرماندهان سپاه، فرمانده نیروی دریایی، نیروهای انتظامی و فرماندهان نظامی و جمعی از مسئولان محلی، خانواده های شهیدان و مردم شهید پرور خرمشهر حضور داشتند. […]

آیین بزرگداشت شهید سیدحمید تقوی فر مدافع حرم امامین عسکریین(ع) روز شنبه در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

به گزارش یاشهید، در آیین بزرگداشت سید حمید تقوی فر، جمعی از فرماندهان سپاه، فرمانده نیروی دریایی، نیروهای انتظامی و فرماندهان نظامی و جمعی از مسئولان محلی، خانواده های شهیدان و مردم شهید پرور خرمشهر حضور داشتند.

سردار فروزنده همرزم شهید سید حمید تقوی فر در این آیین از ایثار و حماسه شهید تقوی فر به عنوان درسی برای همه مردم ولایت مدار و عاشقان اهل بیت یاد کرد.

وی اضافه کرد: شهید تقوی فر به معنای واقعی ولایتمدار بود و تا آخرین لحظه در مسیر ولایت و دفاع از آرمان های نظام ایستاد.

سردار فروزنده اضافه کرد: شهید تقوی از اولین نفراتی بود که بعد از پیروزی انقلاب، سپاه استان خوزستان را تشکیل داد و قبل از جنگ تلاش زیادی برای تثبیت نظام اسلامی انجام داد و با شروع جنگ نیز حضوری فعال در جبهه داشت.

این همرزم شهید تقوی فر ادامه داد:سال 63 که قرارگاه رمضان تشکیل شد، این شهید بزرگوار از عناصر اصلی و کلیدی این قرارگاه بود ماموریت قرارگاه رمضان کمک به نیروهای جنگ از پشت جبهه های عراق بود.

فروزنده گفت: شهید تقوی نیروهای مردمی در بصره و الاماره را ساماندهی می کرد تا از پشت خطوط جبهه عراق به نیروهای عراقی که در خط هستند حمله کنند .

وی ادامه داد: بر اثر عملیات خیبر و بدر این مناطقی که محل های نفوذ بود راهشان بسته شد سردار تقوی  به عراق رفت و برای فرماندهی کردن نیروهای مجاهد عراقی از مسیر کردستان استفاده کرد و ماموریت های خود در جنوب عراق را به نحو احسن به پایان برد.

هم رزم سردارشهید تقوی اظهار داشت: به گفته خانواده شهید تقوی ایشان پس از شهادت پدرشان تا زمان شهادت خودش، بیشتر روزهای سال را روزه می گرفت و ریا نمی کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: