یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ دی ۱۳۹۳
1418

پیکر مطهر «شهید حیدری» پس از ۲۲ سال تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید طالب حیدری پس از ۲۲ سال شناسایی و صبح، چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه تشییع شد. به گزارش یاشهید، مراسم تشییع پیکر مطهر پاسدار شهید طالب حیدری که سال‌ها پیش در حین مأموریت در خلیج فارس به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از 22 سال شناسایی شد، صبح چهارشنبه 17 دی‌ماه در خوزستان […]

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید طالب حیدری پس از ۲۲ سال شناسایی و صبح، چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه تشییع شد.

به گزارش یاشهید، مراسم تشییع پیکر مطهر پاسدار شهید طالب حیدری که سال‌ها پیش در حین مأموریت در خلیج فارس به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از 22 سال شناسایی شد، صبح چهارشنبه 17 دی‌ماه در خوزستان برگزار شد.

این مراسم با حضور مردم شهیدپرور شهرستان ماهشهر استان خوزستان از مرکز شهر آغاز شد و سپس به سمت گلزار شهدای شهر در باغ رضوان ماهشهر ادامه یافت.

پیکر مطهر این شهید نیروی دریایی سپاه پاسداران در زادگاهش، به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، شهید طالب حیدری متولد 1343 در روستای ناصرآباد هندیجان است که 22 سال پیش در حین انجام مأموریت بر اثر سانحه انفجار شناور در شمال خلیج فارس در هنگام گشت و حراست از آب‌های جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.

پیکر این شهید بزرگوار که از اعضای منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پس از شهادت در آب‌های خلیج فارس شناور مانده و به ساحل روستای امامزاده عبدالله معروف به روستای شاه‌عبدالله رسید و بدون هویت و به علت متلاشی شدن بخشی از پیکر به صورت ناشناس توسط اهالی در قبرستان این روستا دفن می‌شود و پیکر مطهر این شهید والامقام بعد از گذشت این مدت از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: