یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ دی ۱۳۹۳
1366

تقويت هويت فرهنگي بنياد شهيد و تحول اساسي در حوزه هاي تخصصي

معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد گفت: تشكيل 5 اداره كل در اين معاونت را تدبير جديدي در در راستاي تقويت بخش فرهنگي و ترويج فرهنگ شهيد و شهادت ارزيابي مي كنيم كه ارتقاء دهنده هويت فرهنگي بنياد شهيد است و بايد در سرلوحه فعاليت هاي مديران قرار گيرد. به گزارش یاشهید، مراسم توديع […]

معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد گفت: تشكيل 5 اداره كل در اين معاونت را تدبير جديدي در در راستاي تقويت بخش فرهنگي و ترويج فرهنگ شهيد و شهادت ارزيابي مي كنيم كه ارتقاء دهنده هويت فرهنگي بنياد شهيد است و بايد در سرلوحه فعاليت هاي مديران قرار گيرد.

به گزارش یاشهید، مراسم توديع و معارفه مديران كل معاونت فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران عصر ؛ چهارشنبه هفدهم دي ماه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين موذني در اين آئين با تبريك هفته وحدت و ميلاد مسعود پيامبر رحمت و امام صادق (ع) ضمن قدرداني از مديران پيشين حوزه پژوهشي و فرهنگي بنياد به تشريح اهداف و برنامه هاي آتي معاونت فرهنگي و امور اجتماعي پرداخت.
وي معاونت فرهنگي و امور اجتماعي بنياد را معاونتي فرهنگي و ترويجي دانست و افزود: تشكل 5 اداره كل در اين معاونت را تدبير جديدي در در راستاي تقويت بخش فرهنگي و ترويج فرهنگ شهيد و شهادت ارزيابي مي كنيم كه ارتقاء دهنده هويت فرهنگي بنياد شهيد است و بايد در سرلوحه فعاليت هاي مديران قرار گيرد.

حجت الاسلام و المسلمين موذني در ادامه خواستار برنامه ريزي و تدابير اساسي در خصوص ارائه خدمات فرهنگي به جامعه هدف بنياد شد و افزود: در روند كوچك سازي و چابك سازي سازمان كه با رهنمود هاي حضرت حجت الاسلام و المسلمين شهيدي؛ نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد، ذيل الحالق معاونت پژوهش به معاونت فرهنگي و امور اجتماعي در حال اجرايي شدن است آثار و بركاتي را خواهد داشت و در اين زمينه همت مضاعف مديران و كارشناسان و وحدت و همدلي همه عزيزان را طلب مي كند و و شرح وظايف نيز بزودي توسط رياست عالي بنياد ابلاغ مي شود كه نقشه راه فعاليت هاي آينده خواهد بود.

وي در پايان تشكيل پنج اداره كل جديد و ادارات 17 گانه را فرايندي علمي با هدف ايجاد تحول اساسي و ريشه اي در حوزه هاي تخصصي دانست و از مديران كل جديد خواست با قيد فوريت اقدام به تهيه شرح وظايف ادارات كل اقدام نمايند.

در پايان اين آئين احكام مديران كل معاون فرهنگي و اجتماعي توسط معاونت فرهنگي و امور اجتماعي اعطاء گرديد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: