یـا شـهـیـد
۲۲ دی ۱۳۹۳
1252

شهیدی که شفابخش مادر شد

مادر شهید اسرافیل بدرچین می‌گوید: پس از آ‌نکه که پزشکان از بهبود دست‌هایم قطع امید کرده بودند، اسرافیل به خوابم آمد و گفت “مادر به خواست و اراده خداوند شفا پیدا می‌کنی”   به گزارش یاشهید، مادر شهید اسرافیل بدرپرچین نقل می‌کند: پس از اعلام خبر شهادت فرزندم، هنگام سوار شدن به اتوبوس داخل شهری چادرم […]

مادر شهید اسرافیل بدرچین می‌گوید: پس از آ‌نکه که پزشکان از بهبود دست‌هایم قطع امید کرده بودند، اسرافیل به خوابم آمد و گفت “مادر به خواست و اراده خداوند شفا پیدا می‌کنی”

 

به گزارش یاشهید، مادر شهید اسرافیل بدرپرچین نقل می‌کند: پس از اعلام خبر شهادت فرزندم، هنگام سوار شدن به اتوبوس داخل شهری چادرم به درب اتوبوس گیر کرده و به زمین افتادم و اتوبوس حرکت کرد و مسافتی را بر روی زمین کشیده شدم.

وی ادامه داد: پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شکستگی و کشیدگی زیاد از بهبودی و ادامه درمان قطع امید کرده و گفتند دستهایم دیگر قابل حرکت نخواهد بود. پس از مراسم چهلم اسرافیل بود که در خواب دیدم او وارد خانه شد و علت خوابیدنم را جویا شد، گفتم دست هایم شکسته اند و قادر به حرکت نیستم. سه بار دست هایش را به دست هایم کشید و گفت مادر به خواست و اراده خداوند دست هایت خوب می‌شوند.

گفتنی است، سرباز شهید اسرافیل بدر پرچین، سال 1340 در روستای پرچین از توابع شهرستان گرمی واقع در استان اردبیل در خانواده متعهد دیده به جهان گشود.

از همان دوران کودکی با تربیت اسلامی پرورش یافت و برای کسب علم و دانش قدم به مدرسه نهاد او دارای خصویات اخلاقی منحصر به فردی بود و احترام خاصی برای خانواده خود قائل بود وی در 15 فروردین ماه سال 61 به خدمت سربازی اعزام شد و پس از آن بصورت داوطلب وارد جبهه شد.

اسرافیل پس از دلاوری های بسیار درتاریخ 21فروردین63براثر اصابت ترکش خمپاره درمنطقه کوشکبه شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: