یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ دی ۱۳۹۳
1420

گلزارهای شهدای سراسر کشور ثبت ملی می‌شود

not found

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از ثبت ملی گلزارهای شهدای سراسر کشور تا پایان سال 94 و برگزاری جلسه هماهنگی دهه فجر امسال خبر داد. به گزارش یاشهید ،حمیدعلی صمیمی،با اعلام این خبر توضیح داد:احتمالا تا دهه فجر امسال تعدادی از گلزارهای شهدا ثبت ملی شوند. در همین راستا برای نمونه گلزار […]

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از ثبت ملی گلزارهای شهدای سراسر کشور تا پایان سال 94 و برگزاری جلسه هماهنگی دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش یاشهید ،حمیدعلی صمیمی،با اعلام این خبر توضیح داد:احتمالا تا دهه فجر امسال تعدادی از گلزارهای شهدا ثبت ملی شوند. در همین راستا برای نمونه گلزار شهدای شهرستان دماوند به ثبت رسیده است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال 94 همه گلزار شهدا ثبت ملی شوند.

وی افزود:با توجه به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های آن‌ها وظیفه ملی است، در نظر داریم با هماهنگی حجت‌الاسلام یونسی،دستیار رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، یادواره شهدای ادیان توحیدی را برگزار کنیم.

صمیمی در بخش دیگر سخنان خود یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه دیگر نهادها جلسه هماهنگی دهه فجر را برگزار کرد تا این جشن ملی هرچه با شکوه‌تر انجام شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: