یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۸ دی ۱۳۹۳
2887

برگزاری مراسم نخستین سالگرد شهادت مدافعان حرم حضرت زینب(س)

مراسم نخستین سالگرد شهادت مدافعان حرم حضرت زینب(س) ،شهید «اکبر شهریاری» و شهید «محمودرضا بیضایی» برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید، مراسم نخستین سالگرد شهادت مدافعان حرم حضرت زینب(س) ،شهید «اکبر شهریاری» و شهید «محمودرضا بیضایی» امروز یکشنبه 28 دی‌ماه 93 با حضور خانواده این شهیدان بزرگوار در مسجد امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود. این […]

مراسم نخستین سالگرد شهادت مدافعان حرم حضرت زینب(س) ،شهید «اکبر شهریاری» و شهید «محمودرضا بیضایی» برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید، مراسم نخستین سالگرد شهادت مدافعان حرم حضرت زینب(س) ،شهید «اکبر شهریاری» و شهید «محمودرضا بیضایی» امروز یکشنبه 28 دی‌ماه 93 با حضور خانواده این شهیدان بزرگوار در مسجد امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود.

این مراسم با تلاوت قرآن توسط «کریم منصوری» سخنرانی «آیت الله صدیقی» امام جمعه تهران و مداحی «مهدی سلحشور» همراه خواهد بود و بعد از نماز مغرب و عشا آغاز خواهد شد.نخستین بزرگداشت این شهدای مدافع حرم در مسجد امام رضا علیه السلام واقع در بزرگراه بعثت، شهرک کیانشهر، بلوار امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

“اکبر شهریاری” از مدافعان حرم حضرت زینب(س) بود که در نخستین روزهای بهمن ماه سال 1392، در نبرد با مزدوران تکفیری استکبار جهانی، در سوریه شربت شهادت نوشید و پیکر پاکش در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

شهید «محمودرضا بیضائی»، متولد 18 آذر 1360 در شهر تبریز است. او از مربیان بچه‌های بسیج در پایگاه‌های درون شهری هم بوده است و بسیاری از بچه‌های پایگاه که دوره‌های آموزشی بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی را پیش او گذرانده‌اند خاطرات جالبی از او دارند. شهید محمودرضا بیضائی نیز با توجه به تحولات میدانی کشور سوریه و هتک‌ حرمت‌ها به حرم حضرت زینب کبری(س) به دست گروه‌های تکفیری، برای دفاع از این حرم‌های شریف و همراهی با یک تیم رسانه‌ای مستندساز به سوریه رفته بود. او در روز یکشنبه 29 دی‌ماه 92 مصادف با ولادت حضرت رسول(ص) براثر انفجار یک تله انفجاری به شهادت رسید. شهید بیضایی با 32 سال سن ساکن اسلامشهر تهران بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: