یـا شـهـیـد
۲۹ دی ۱۳۹۳
1515

مادر شهید: پسرم از کودکی همیشه با وضو بود

مادر شهید حجت الاسلام والمسلمین سید’ علی اصغر حسینی ‘ گفت: پسرم از همان کودکی حالات روحانی داشت و هیچ گاه بدون وضو نبود به طوری هر گاه می خواست سر سفره غدا نیز بنشیند وضو می گرفت. به گزارش یاشهید، ‘صغری جعفری ‘گفت: او سعی می کرد به کارهایش رنگ خدایی بدهد حتی نکاتی […]

مادر شهید حجت الاسلام والمسلمین سید’ علی اصغر حسینی ‘ گفت: پسرم از همان کودکی حالات روحانی داشت و هیچ گاه بدون وضو نبود به طوری هر گاه می خواست سر سفره غدا نیز بنشیند وضو می گرفت.

به گزارش یاشهید، ‘صغری جعفری ‘گفت: او سعی می کرد به کارهایش رنگ خدایی بدهد حتی نکاتی را به من و پدرش می گفت که تعجب می کردیم که این بچه با این سن وسال چه می گوید.

وی ادامه داد: 10ساله بود که اذان گو و قرآن خوان روستا بود و ایمان و ادب او زبانزد همه اهالی بود و همیشه آن عزیز سفرکرده محارم خود به رعایت حجاب و پوشش اسلامی سفارش می کرد.

وی گفت: وقتی خبر شهادت فرزندم را شنیدم خدا را شکر کردم که این امانت را از من پذیرفت و با خودم گفتم از حضرت زینب(س )در روز عاشورا الگو می گیرم و مانند آن بزرگوار صبر پیشه می کنم.

روحانی شهید علی اصغر حسینی در وصیت نامه خود به همسرش سفارش می کند، همسر طلبه بودن رسالت بزرگی است و شما زمینه ساز آینده بهتر برای فرزندانمان هستی.

این روحانی مبارز در وصیت نامه خود به همسرش سفارش می کند که فرزندانم را مذهبی، با اخلاق، ادب و معرفت تربیت کن،این شیره جان توست که مهر و محبت می سازد و عطوفت بچه ها را شکوفا می کند.

در وصیت نامه شهید حسینی نوشته شده است: از حرص و طمع در زندگی، تندخویی، خشم، اسراف، پافشاری در گناه و کوچک شمردن معصیت پناه به خدا می برم.

روحانی شهید سید علی اصغر حسینی در سال 1338در روستای محمد آباد از توابع شهرستان خمین متولد شد و در سن 21سالگی به جبهه حق علیه باطل اعزام شد و پس از 11ماه حضور در جبهه و رشادتهای بسیار در سال 1365در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: