یـا شـهـیـد
۰۴ خرداد ۱۳۹۶
1387

تجلیل و تکریم مقام بلند صبرو شکیبایی مادران و همسران شهدا

 با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران طی مراسمی که در سالن شهدای هفتاد و دوتن با حضور مادران و همسران شهدا برگزار شد از مقام صبر و بردباری و شکیبایی مادران و همسران شهدا تقدیر و تکریم به عمل آمد. به گزارش یاشهید ،حجت الاسلام والمسلمین اصغری دراين مراسم گفت : به نمایندگی […]

 با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران طی مراسمی که در سالن شهدای هفتاد و دوتن با حضور مادران و همسران شهدا برگزار شد از مقام صبر و بردباری و شکیبایی مادران و همسران شهدا تقدیر و تکریم به عمل آمد.

به گزارش یاشهید ،حجت الاسلام والمسلمین اصغری دراين مراسم گفت : به نمایندگی از همه ی  خادمین شهدا به همه مادران و همسران شهدا درود و سلام مي فرستم و به پدران ، فرزندان ، خواهران و برادران شهداي گرانقدر و جانبازان و اسرا و مفقودين اداي احترام مي كنم.

 وی در ادامه افزود : مادران و همسران شهید ، بزرگ بانوان عرصه ایثار و شجاعت هستند که با تقدیم عزیران خود، عزت و افتخار به ایران بخشیدند تا به دیگران ثابت کنند که مردم ولایت مدار ایران اسلامی برای احیای سنت پیامبر اسلام (ص) و زنده نگهداشتن ارزش و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی با پیروی از رهبر شان آماده اند از جان عزیزان خود بگذرند و اجازه ندهند دشمنان به فرهنگ و آرمانهایشان کوچکترین چشم داشتی داشته باشد.

در ادامه معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز خوشنودی از حضور در جمع مادران گرانقدر شهدا گفت: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کردند و مادران و همسران شهدا در این مدت فرهنگ والای ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند لذا تجلیل از مقام شامخ مادران و همسران شهدا وظیفه همگانی است.

  عضور شورای اسلامی شهر تهران از خادمین شهدا به دلیل رسیدگی به خواسته های مادران شهدا ، تقدیر کرد و افزود: در همه ی این سال ها گزارشات خوبی از فعالیت های گلزار شهدای تهران و رسیدگی به امور خانواده های شهدا به شورای اسلامی شهر تهران داده می شد .

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: