یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ بهمن ۱۳۹۳
2099

بزرگداشت شهیدان تاج الدین و پاکدامن برگزار می گردد

مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد شهادت شهیدان مجید تاج الدین و شهید حسن پاکدامن بر سر مزارشان در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می گردد. به گزارش یاشهید ، عصر پنج شنبه دوم بهمن ماه و به مناسبت فرا رسیدن سی امین سالروز شهادت شهیدان مجید تاج الدین و شهید حسن پاکدامن با […]

مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد شهادت شهیدان مجید تاج الدین و شهید حسن پاکدامن بر سر مزارشان در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، عصر پنج شنبه دوم بهمن ماه و به مناسبت فرا رسیدن سی امین سالروز شهادت شهیدان مجید تاج الدین و شهید حسن پاکدامن با قرائت زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارشان در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می گردد .

این گزارش حاکیست : شهید مجید تاج الدین متولد 1344 در تهران به دنیا آمد . این شهید بزرگوار در حین ماموریت توسط منافقین کوردل در تاریخ اول بهمن ماه 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمد . همچنین شهید حسن پاکدامن نیز متولد 1344 و در تهران دیده به جهان گشود . این شهید بزرگوار تنها 20 بهار از عمرش نگذشته بود که در 30 دی ماه 1364 در منطقه عملیاتی عین خوش مهمان سید و سالار شهیدان می شود . مادر این شهید بزرگوار نیز که سالهای سال پنج شنبه ها بر سر مزارش زائرین مزار شهدا را با سماور نفتی و نان و پنیر پذیرایی میکرد طاقت دوری فرزند را تحمل نکرد و در 27 فروردین ماه 1391 به دیدار فرزندش شتافت .

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: