یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ بهمن ۱۳۹۳
1233

جایگاه جلوس بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران دربهشت زهرا(س) گلباران شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن جایگاه تاریخی جلوس معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا (س) روز یکشنبه گلباران شد. به گزارش یاشهید ، در مراسم ویژه 12 بهمن ماه، صمیمی مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران تهران بزرگ در مکان جلوس امام راحل (ره) گفت: 12 بهمن ماه روزی […]

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن جایگاه تاریخی جلوس معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا (س) روز یکشنبه گلباران شد.

به گزارش یاشهید ، در مراسم ویژه 12 بهمن ماه، صمیمی مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران تهران بزرگ در مکان جلوس امام راحل (ره) گفت: 12 بهمن ماه روزی است که امام راحل (ره) وارد میهن شدند و توانستند پدیده انقلاب را از این مکان آغاز کنند.

وی با بیان اینکه ارتباط بین امام راحل (ره)، مردم و شهدا ارتباطی فراگرفته از مکتب اسلام بوده است، عنوان کرد:  در این مراسم نسل های قبل از انقلاب که به امام راحل (ره) پیوستند و قبل از جنگ و در تمام بحران ها در صحنه حاضر بودند و نیز کسانی که در 8 سال دفاع مقدس حضور داشتند ، حضور دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ تصریح کرد: در 12 بهمن ماه بزرگ مردی جلوس کرد که ملت ما را به ملتی قدرتمند در تاریخ تبدیل کرد. زندگی امام راحل (ره) در سایه تعالیم قرآن و در پیروی از انبیا رنگ و بوی خاصی به خود گرفت.

وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) در تمام دوران زندگی مظاهر شرک و کفر را تخریب کرد، اظهار داشت: زمانی که امام راحل (ره)  پا در رکاب انقلاب گذاشت ایشان را حبس و تبعید کردند و امام در دوران تبعید خود، دین اسلام را تبیین و مدیران جامعه را تربیت کردند.

در این مراسم سردار توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، شهردار حرم امام خمینی (ره)، صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و محسن صباغ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و رئیس ستاد دهه فجر استان تهران حضور داشتند.

این گزارش حاکیست : نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین اصغری و با حضور برخی از مسوولان و امت حزب الله در محل جلوس حضرت امام راحل برگزار گردید .

درپایان مراسم جایگاه جلوس حضرت امام خمینی(ره) توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

1 2 3 6 7 8 9 12 13 14 15 16 200 300 400 500

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: