یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ بهمن ۱۳۹۳
902

مسئولین بنیاد شهید و خانواده شهدا و ایثارگران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمودند

مدیران، مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز دوشنبه 13 بهمن ماه 93 با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. به گزارش یاشهید ،  سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده […]

مدیران، مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز دوشنبه 13 بهمن ماه 93 با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش یاشهید ،  سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاونان، مدیران و کارکنان بنیاد صبح امروز، دوشنبه 13 بهمن ماه 93 با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن تقدیم شاخه های گل به روح پرفتوح امام راحل و قرائت زیارتنامه حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ما که امروز در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی آن هستیم، تجلی تدبیر و درایت خورشیدگونه معمار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) است که سال ها قبل از محقق شدن، آن را پایه ریزی کرده بودند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد اظهار داشت: به روایت تاریخ و سندی که در کتابخانه وزیری یزد موجود است، امام خمینی(ره) نخستین اقدامات انقلابی خود را از سال 36 آغاز کردند  که در نهایت به وقایع سال 42 و اسارت و ایستادگی های آن امام راحل انجامید و سرانجام در بهمن ماه 57 به ثمر نشست.

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: تدابیر امام خمینی(ره) بدون استفاده از دستگاه های تبلیغاتی با دل های مردم گره خورد و دیری نگذشت که شاهد پرواز چلچله های عاشق، یعنی شهدای معزز انقلاب در سراسر شهرستان ها و استان های کشور بودیم و نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام حسنی ضمن بیان این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی ما توسط هیچ یک از دستگاه های امنیتی جهان قابل باور نبود، گفت: امام خمینی(ره) 10 سال و 4 ماه و یک روز امامت کردند و اکنون پس از گذشت سال ها از رحلت جانگداز ایشان، همان آرمان ها، ارزش ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی به درستی مسیر خود را می پیمایند.

وی اظهار داشت: ما خادمان شهدا و ایثارگران امروز در حرم مطهر امام راحل جمع شده ایم تا ضمن تجدید میثاق، بگوییم  همیشه برای خدمتگذاری به فرزندان امام راحل که شهدا و ایثارگران هستند، ایستاده ایم و از پا نمی نشینیم.

11 10 9 6 7 8 5 4 2 1 13 12 3

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: