یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ بهمن ۱۳۹۳
1778

حجت‌الاسلام حسنی: کارکنان بنیاد شهید باید به معنای حقیقی، ادامه دهنده راه شهدا باشند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در ‌”آئین تجدید میثاق ایثارگران با آرمان های امام راحل” گفت: انقلاب اسلامی ایران اصلا قابل باور و قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نبوده و نخواهد بود. به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور […]

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در ‌”آئین تجدید میثاق ایثارگران با آرمان های امام راحل” گفت: انقلاب اسلامی ایران اصلا قابل باور و قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نبوده و نخواهد بود.

به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ساعتی پیش در ‌”آئین تجدید میثاق ایثارگران با آرمان های امام راحل” گفت: شهدای انقلاب اسلامی،   چل چله هایی شدند که به پرواز درآمدند و با پرواز همه گونه مردم ایران به وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اصلا قابل باور و قابل مقایسه با هیچ انقلابی در دنیا نبوده و نخواهد بود و این انقلاب، پیام ارزشمندی به نام انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: 10 سال و 4 ماه و یک روز به امامت امام خمینی(ره)، رهبری انقلاب اسلامی کنترل شد و اکنون  25 ساله این سنگر با همان اصول و همان ارزش با رهبری مقام معظم رهبری به درستی مسیر خود را طی می کند.

وی در ادامه خطاب به خانواده شهدا  گفت: شما انقلاب آفرینان و فجرآفرینان در مقابل رژیم شاهنشاهی مقابله کردید و توانستید به پیروزی برسد و ادامه دهنده راه شهیدان هستید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: