یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ بهمن ۱۳۹۳
1585

آیین ویژه میهمانی لاله ها در بهشت زهرا(س) برگزار شد

عصر روز پنجشنبه مصادف با پنجمین روز از ایام الله دهۀ فجـر انقلاب اسلامی که با عنوان «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است، آیین مهمانی لاله ها همزمان در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار شد. به گزارش یاشهید ، این آیین معنوی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در بیش […]

عصر روز پنجشنبه مصادف با پنجمین روز از ایام الله دهۀ فجـر انقلاب اسلامی که با عنوان «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است، آیین مهمانی لاله ها همزمان در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، این آیین معنوی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در بیش از 18 هزار گلزار شهدای شهر و روستای کشورمان برگزار شد.

این گزارش  حاکیست : در این آیین که به طور همزمان از ساعت 14 تا 16 جریان داشت، حال و هوای ویژه ای حاکم بوده که این وضعیت برای گلزار شهدای اهل سنت کشورمان به ویژه در استان های مرزی و آرامگاههای شهدای اقلیت های دینی شکلی خاص داشته است.

این آیین در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور جمعی از مقامات و مسوولان از جمله ˈسید حسین هاشمیˈ استاندار تهران و دکتر حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه مهدی محمد باقری مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران  و همچنین صباغ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد.

این گزارش حاکیست : در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بیان نمود: به فرموده امام خمینی(ره)، شهدا اولین ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

ˈحمید علی صمیمیˈ اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ابتدای ورود خود به ایران اسلامی در سال 57 با حضور در بهشت زهرا(س)، به مقام شهدا ادای احترام کردند که این نشاندهنده جایگاه والای این عزیزان در مسیر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: همه باید بدانند که موفقیت ها و پیروزی های کسب شده در 36 سال گذشته مرهون رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران است و همه ما باید قدردان خدمات و فداکاری این عزیزان باشیم.

در آئین میهمانی لاله ها  گلزار و مزار شهدا سراسر کشور توسط بالگردها گلباران شد. و تعداد 220 هزار پرچم مزار مطهر شهدا در سراسر کشور نیز تعویض گردید.

9

3 4 5 6 7 8 10 11 12 13 14 1 2

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: