یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ بهمن ۱۳۹۳
1378

تجدید میثاق کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با شهدا

کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و ادارات مناطق با نثارگل و گلاب و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. به گزارش یاشهید ، در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجرکارکنان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مناطق جهت […]

کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و ادارات مناطق با نثارگل و گلاب و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش یاشهید ، در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجرکارکنان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مناطق جهت تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا بر سر مزار شهدا آمده و با نثار گل و گلاب و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

این گزارش حاکیست؛ در ادامه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دکتر صمیمی ضمن خیر مقدم به تمامی پرسنل بنیاد شهید وامور ایثارگران افزود : مراسم میهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا،هرساله باید با برنامه و با شکوه تر برگزار گردد تا بتوانیم ذره ای از دین خودمان را نسبت به شهدا و خانواده های معظم شهدا ادا کنیم .

در ادامه کارکنان و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و ادارات مناطق با تحویل گل و گلاب مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی نمودند.

2 3 4 5

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: