یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ اسفند ۱۳۹۳
1536

پیام تبریک شهیدی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) برای همسران و مادران جانبازان

در بخشی از پیام تبریک رئیس بنیاد شهید به مناسبت روز ولادت حضرت زینب(س) آمده است: در روز پرستار شایسته است از همسران جانبازان و آزادگان یاد کنیم که زندگی خود را صرف مراقبت و همراهی این اسوه‌های مقاومت کردند. به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و […]

در بخشی از پیام تبریک رئیس بنیاد شهید به مناسبت روز ولادت حضرت زینب(س) آمده است: در روز پرستار شایسته است از همسران جانبازان و آزادگان یاد کنیم که زندگی خود را صرف مراقبت و همراهی این اسوه‌های مقاومت کردند.

به گزارش یاشهید ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار پیام داد. متن این پیام به شرح ذیل است:

                                                                        بسمه‌تعالی

«پرستاران، دردآشنایان همه بیماران و از کار افتادگان هستند، مونس لحظه‏ های درد و رنج انسان‌هایی هستند که نیاز به مونس و پرستار دارند.»

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

تاریخ گواهی می‌دهد بر عمق ایمان و استقامت حضرت زینب(س) بزرگ بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل کرده و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس عاشورا، از بازماندگان قهرمانان عاشورا به مهربانی پرستاری کرد.

درود بی‌پایان خداوند بر این بانوی نمونه اسلام باد که با تحمل رنج و درد بسیار مقام پرستاری را به بهترین شکل ممکن به تاریخ نشان داد و به جهت اقدامات تأثیرگذارش در تاریخ نام و یادش جاودان شد.

به یقین پرستاران با گذشت از آسایش و رفاه خود، رضایت و خرسندی را برای افراد نیازمند فراهم می‌سازند و همیشه و به‌ویژه در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شاهد زحمات بی‌وقفه این قشر زحمت‌کش بوده‌ایم و از این‌رو لایق تقدیر و ستایش بسیارند.

در این میان شایسته است از همسران جانبازان و آزادگان یاد کنیم که زندگی خود را صرف مراقبت و همراهی این اسوه‌های مقاومت کردند. به‌یقین وفاداری و مقام صبرشان نزد پروردگار کریم محفوظ و مأجور است و خیرات و حسنات این همدمی در دنیا و عقبی ثمره گذشت، ایثار و فداکاری‌شان است.

ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به همه پرستاران عزیز و به ‌ویژه همسران محترم جانبازان، آزادگان و شهدا تبریک عرض می‌کنم و برای تمامی عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

سید محمدعلی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: