یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ اسفند ۱۳۹۳
1527

آئین بزرگداشت 270 شهید منطقه 22 تهران برگزار گردید

not found

عصر امروز آئین بزرگداشت 270 شهید منطقه 22 تهران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و تنی چند از مسئولین شهرداری تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، عصر امروز پنجمین یادواره 270 شهید منطقه 22 تهران با حضور خانواده های معظم […]

عصر امروز آئین بزرگداشت 270 شهید منطقه 22 تهران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و تنی چند از مسئولین شهرداری تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، عصر امروز پنجمین یادواره 270 شهید منطقه 22 تهران با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی محمدصادق عسگرآبادی ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 5 و 22 تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : عسگرآبادی ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فرا رسیدن سالروز عملیات خیبر و بدر را گرامی داشتند . در ادامه گروه تواشیح به اجرای برنامه پرداختند . در پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار شهدا یک بار دیگر با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق نمودند.

3 2 1 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: