یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ اسفند ۱۳۹۳
1053

بزرگداشت شهدای عملیات خیبر و بدر در گلزار شهدا برگزار گردید

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر و بدر با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح روز پنج شنبه 7 اسفندماه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر و بدر با حضور خانواده های معظم شهدای منطقه 4 تهران و بسیجیان حوزه […]

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر و بدر با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح روز پنج شنبه 7 اسفندماه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر و بدر با حضور خانواده های معظم شهدای منطقه 4 تهران و بسیجیان حوزه ۱۵۴ موحدین ناحیه کربلا و با خاطره گویی حاج جعفر طهماسبی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا حاج جعفر طهماسبی یکی از تخریب چیان لشکر ده سیدالشهدا(س) ضمن گرامی داشتن فرا رسیدن سالروز عملیات خیبر و بدر بیان نمود : عملیات خیبر در روز 16 اسفندماه 1362 مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) و نیز عملیات بدر در روز 19 اسفندماه 1363 صورت پذیرفت . طهماسبی ضمن معرفی کتاب تنبیه متجاوز افزود : در این کتاب آمده بعدازظهر 14 اسفندماه 1362 مسئولان بیت امام به قرارگاه اطلاع دادند که فرمانده سپاه به تهران بازگردد . همچنین گفته شد حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند : جزایر حتما باید نگه داشته شوند هر طور که شده ! این دستور تحولی اساسی در سرنوشت عملیات خیبر ایجاد کرده و سپاه این بار هر آنچه را که در اختیار داشت از فرماندهان گرفته تا باقیمانده سازمان یگان ها را وارد صحنه کرد.

در ادامه این مراسم از 14 خانواده شهدای عملیات خیبر و بدر تجلیل به عمل آمد و در پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مزار شهدای عملیات خیبر و بدر را گلباران کردند.

6

1 2 3 4 5 7 8 9 10

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: