یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ فروردین ۱۳۹۴
1826

زمان تشییع شهید مدافع حرم محسن کمالی دهقان…

پیکر شهید “محسن کمالی دهقان” از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید جهازیهای مسجد جامع رجایی‌ شهر(گوهر دشت)  کرج که در راه دفاع از حرم بانوی مقاومت زینب کبری س  در شهر حلب سوریه به شهادت رسید ؛ روز سه شنبه ساعت ۹ صبح از فلکه اول رجایی شهر به سمت مسجد جامع  گوهردشت تشییع خواهد شد. …. […]

پیکر شهید “محسن کمالی دهقان” از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید جهازیهای مسجد جامع رجایی‌ شهر(گوهر دشت)  کرج که در راه دفاع از حرم بانوی مقاومت زینب کبری س  در شهر حلب سوریه به شهادت رسید ؛ روز سه شنبه ساعت ۹ صبح از فلکه اول رجایی شهر به سمت مسجد جامع  گوهردشت تشییع خواهد شد.

….
به گزارش یا شهید ، شهید محسن کمالی دهقان که در روز جمعه 28 فروردین ماه به همراه 3 تن از همرزمانش در حلب سوریه به شهادت رسیده بود ، روز سه شنبه اول اردیبهشت در محوطه حیاط مسجد جامع رجایی شهر در کنار پنج شهید گمنام آرمیده در این مسجد به حاک سپرده خواهد شد.

شهید محسن کمالی دهقان از بسیجیان محلص و فداکار پایگاه جهازیهای مسجد جامع رجایی شهر به شمار می رفت که اهتمام به نماز اول وقت ومبادرت به سخت ترین کارهای پایگاه از خصوصیات این شهید بزرگوار بود.

 

.یکی  از دوستان شهید  انس  محسن کمالی با شهدای گمنام مسجد جامع رجایی شهررا چنین نقل می کند :

.“نزدیک نیمه های شب بود که از هیئت برمیگشتم و دلم گرفته بود، به مسجد جامع گوهردشت رسیدم و خواستم کنار مزار شهدای گمنام فاتحه ای بخوانم، اول فکر کردم درب مسجد بسته است، اما جلوتر که رفتم دیدم باز است و داخل شدم. شهید محسن کمالی تک و تنها در دل شب، کنار مزار شهدا خلوت کرده بود و انگار زیارت عاشورا میخواند. جلو رفتم و بعد از سلام احوال پرسی، احساس کردم مزاحمش باشم ، خواستم زودتر تنهایش بگزارم که شروع کرد به صحبت و گفت، کاش ما هم مثل این شهدا کربلایی بشیم، کاش ما هم شهید بشیم، اما ما کجا و شهادت کجا.. او عاشق شهادت بود.”

لازم به ذکر است شهید محسن کمالی دهقان اولین شهید  شهر کرج  می باشد.همچنین مراسم بزرگداشت سوم و هفتم این شهید والا مقام از ساعت ۱۶ الی ۱۸ روز پنج شنبه در مسجد جامع رجایی شهر  کرج برگزار خواهد شد…

 

….

روحش شاد و راهش پررهرو

….

13940130000348_PhotoL

 

 

5e1pkwxfh260f1oyh5mx

9vap6m6a3vsu1heib18m

6g72ypol7353si7b9x5r

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: