یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
1116

آیین بزرگداشت فاتحان خرمشهر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد

آیین بزرگداشت فاتحان خرمشهر با هدف تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای عملیات بیت المقدس روز پنجشنبه با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، فرماندهان دوران دفاع مقدس در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س ) برگزار شد. به گزارش یاشهید ، معاون اجرایی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در این آیین […]

آیین بزرگداشت فاتحان خرمشهر با هدف تجدید بیعت با آرمان های والای شهدای عملیات بیت المقدس روز پنجشنبه با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، فرماندهان دوران دفاع مقدس در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س ) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، معاون اجرایی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در این آیین گفت: آزاد سازی خرمشهر یکی از بزرگ ترین عملیات های ایران در طول دوران دفاع مقدس بود.

سرهنگ اصحاب کریمی افزود: امام خمینی (ره) پس از انجام عملیات و آزادسازی خرمشهر با صدور پیامی زیبا، رسایی و معنادار فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی تصریح کرد: به طور قطع نظر لطف پروردگار و امام زمان(عج) و ائمه اطهار(ع) در سایه ایثار، شجاعت اخلاص و صداقت رزمندگان اسلام موجب پیروزی این عملیات و فتخ غرورآفرین خرمشهر شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: فتح خرمشهر، بعد از عملیات فتح المبین نقطه عطفی در جنگ بود که قدرت اسلام و معنویت را به رخ دشمنان اسلام کشید.

وی تاکید کرد: پیروزی ما در خرمشهر کمر دشمن را شکست و به حکام رژیم بعث و حامیانش فهماند که بعد از عملیات بیت المقدس چه اشتباهی را مرتکب شده اند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: رزمندگان با این پیروزی قلب امام خمینی (ره) را شاد کردند که بهترین و برترین هدیه بود که خداوند در طول دفاع مقدس به ما ارزانی داشت.

معاون اجرایی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به حمایت گسترده کشورهای غربی از صدام و اعمال تحریم علیه ایران اسلامی افزود: وقتی ملتی به این نحو در مکتب امام خمینی(ره) تربیت شده باشد، تحریم ها هیچ تأثیری در عزم و اراده آهنین ملت نخواهد داشت.

سرهنگ کریمی گفت: سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت و تجلی فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: حماسه سوم خرداد را می توان بزرگترین و مهمترین رویداد در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد.

آیین بزرگداشت فاتحان خرمشهر به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سپاه محمد رسول الله و مرکز فرهنگی خانه شهید به منظور تجدید میثاق با شهدای عملیات بیت المقدس برگزار شد.

غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

 

 

 

 

1 2 3 4 5 7 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: