یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ مرداد ۱۳۹۶
1416

شهید عملیات سپاه در شمال‌غرب کشور

شهید«یاسین قنبری» از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که درگیری با تروریست‌ها در منطقه مرزی شمال غرب کشور به فیض شهادت نائل شد. به گزارش یاشهید ،پنجشنبه شب بیست و نهم تیرماه سال جاری بود که تعدادی از تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه در منطقه زیوه روستای کلاسی و دره […]

شهید«یاسین قنبری» از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که درگیری با تروریست‌ها در منطقه مرزی شمال غرب کشور به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش یاشهید ،پنجشنبه شب بیست و نهم تیرماه سال جاری بود که تعدادی از تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه در منطقه زیوه روستای کلاسی و دره شیوه سور واقع در ارتفاعات صفر مرزی شمال غرب کشور قصد انجام اقدامات تروریستی داشتند که با هوشیاری و قاطعیت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه مواجه و در یک درگیری سنگین ناکام ماندند که در این درگیری سرهنگ پاسدار«یاسین قنبری» به فیض شهادت نائل شد.

شهید«یاسین قنبری» اصالتاً اهل شهرستان ارومیه و از پاسداران لشکر 3 حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که به آرزوی دیرینه خود رسید و شربت شهادت را نوشید. از این شهید والا مقام یک فرزند پسر 2 ساله به یادگار مانده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: