یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ خرداد ۱۳۹۴
1299

بزرگداشت شهید تفحص شده علی فلاح برگزار می گردد

not found

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید تفحص شده شهید علی فلاح روز پنج شنبه 7 خردادماه بر سر مزارش برگزار می گردد. به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه ساعت 17 مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید تفحص شده علی فلاح با قرائت زیارت عاشورا و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران […]

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید تفحص شده شهید علی فلاح روز پنج شنبه 7 خردادماه بر سر مزارش برگزار می گردد.

به گزارش یاشهید ، عصر روز پنج شنبه ساعت 17 مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید تفحص شده علی فلاح با قرائت زیارت عاشورا و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می گردد .

این گزارش حاکیست : شهید نوجوان علی فلاح قبل از عید سال 1361 به جبهه رفت، 3 ماه در آنجا ماند؛ او در نامه‌هایش می‌نوشت «مادر! فکر نکن که من فقط فرزند تو هستم، من سرباز امام زمان (عج) هستم؛ ما می‌رویم تا کربلا را آزاد کنیم تا شما بروید کربلا؛ امام خمینی (ره) را تنها نگذراید.

بعد از 3 ماه نیروهایی که با علی به جبهه رفتند، برگشتند اما او ماند؛ تا اینکه سوم خرداد و در روز تولدش در نهرخین به شهادت رسید؛ دوستانش به ما نمی گفتند چه اتفاقی برای علی افتاده است؛ 15 روز منتظر آمدنش شدیم تا اینکه یکی از دوستانش به پدر علی اطلاع می دهد که علی در نهرخین به شهادت رسید و پیکرش در آنجا ماند؛ مراسم ختم برای او گرفتیم و پیکرش 27 سال در آنجا ماند.

شهید علی فلاح متولد 1344 و در 4 خردادماه 1361 در منطقه شلمچه عملیات بیت المقدس به شهادت رسید پیکر مطهر این شهید والامقام بعد از 27 سال دوری در سوم دی ماه 1388 به وطن بازگشت و در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت .

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: