یـا شـهـیـد
۱۲ آبان ۱۳۹۶
1713

دومین سالگرد شهید مدافع حرم روح اله قربانی برگزار گردید

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم روح اله قربانی در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم روح اله قربانی عصر روز پنج شنبه 11 آبان ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی سردار حاج رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ و با مداحی مداحان اهل بیت در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) بیان نمود: تفکر اسلامی کشور ما باعث شده تا دشمنان نتوانند هیچ دست درازی به خاک ایران داشته باشند. ایشان در ادامه افزود : راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به جهانیان ثابت کرد تا مستکبرین جهان در سکوت مرگبار فرو روند.

سردار یزدی افزود : دشمن تمام تلاشش این است با روشهای مختلف تفکر اسلامی جوانان ما را خدشه دار کند.

در پایان این برنامه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار این شهید والامقام در قطعه 53 گلزار شهدای تهران بانثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره تمام شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

شهید روح الله قربانی متولد 1 خرداد سال 68 از بسیجیان «شهرک محلاتی» تهران بود که سیزدهم آبان سال 1394 در مبارزه با تروریست‌های تکفیری توسط اصابت موشک به خودرو به همراه شهید قدیر سرلک در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر شهید قربانی در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در جوار شهیدان مدافع حرم محرم ترک و رسول خلیلی به خاک سپرده شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: