یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ خرداد ۱۳۹۴
1323

اولین سالگرد جانباز شهید مهران عبدالمناف در بهشت زهرا(س) برگزار شد

not found

اولین سالگرد جانباز شهید مهران عبدالمناف با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه در بهشت زهرا(س ) برگزار شد. به گزارش یاشهید ، در این آیین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در جمع مسوولان و خانواده معظم شهدا گفت: جانبازان، شهیدان زنده اند که سال ها در بستر بیماری […]

اولین سالگرد جانباز شهید مهران عبدالمناف با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه در بهشت زهرا(س ) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، در این آیین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در جمع مسوولان و خانواده معظم شهدا گفت: جانبازان، شهیدان زنده اند که سال ها در بستر بیماری درد و رنج را تحمل کرده و هیچ وقت از یاد خدا غافل نشدند.

حمید علی صمیمی افزود: شهید عبدالمناف یکی از این جانبازان بود که سال ها با درد و رنج در آسایشگاه زندگی و با مشکلات بیماری خود دست و پنجه نرم کرد ولی همیشه از یاد و شکر خدا غافل نشد.

وی گفت: تمام جانبازان ما همین اعتقاد و ایمان را دارند و اگر غیر از این بود امروز کشور ما در امنیت و آسایش بسر نمی برد.

صمیمی تصریح کرد: شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با پاسداری از میهن اسلامی، روحیه دشمن ستیزی را به مردم ایران اسلامی بخشیدند.

وی تاکید کرد: آرامش کشور مرهون خون شهداست و در سایه این خون های پاک است که تمام توطئه ها و ترفندهای استکبار برملا و دفع می شود.

صمیمی شهدا را بالاترین میراث و افتخار کشور دانست و تصریح کرد: نیاز جامعه ایران این است که همواره روحیه شهادت طلبی، سلحشوری و استکبارستیزی را حفظ کند و شیوه زندگی خود را از شهدا بیاموزد.

وی با بیان اینکه گام نهادن در راه شهدا و ایثارگران آسان نیست و این مهم نیازمند عشق و اخلاص است، افزود: تنها راه پاسداشت واقعی دلاورمردی های شهدای ایران اسلامی، خدمت صادقانه و بی منت برای تأمین رفاه و آسایش مردم و مشکلات آنان است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خاطر نشان کرد: همه مدیون شهدا هستند و باید در راستای رسیدن به عزت واقعی ملت ایران، خادمانی دلسوز برای مردم باشیم و نظام اسلامی را در مسیر سازندگی و پیشرفت که آرزوی شهدا بود، هدایت کنیم.

در ادامه مصطفی باغبانی یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم بیان نمود : جانبازان ویلچری سالهای سال با رنج نشستن که ملت ایران همواره ایستاده و استوار بمانند . این جانباز 70 درصد در ادامه افزود : وظیفه هر ایرانی این است که همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند و هیچ وقت به شهدا و خون شهدا پشت نکنند .

این آیین روز پنجشنبه با حضور هم رزمان و خانواده شهید، دیگر خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در قطعه 50 بر سر مزارآن شهید برگزار شد.

شهید مهران عبدالمناف که در سال 1338 در تهران متولد و سال 1363 در قالب بسیج به جبهه اعزام و دراول اردیبهشت ماه 1363 به درجه جانبازی نائل شده بود، سال گذشته در دوم تیرماه 93 به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و جانبازی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران به شهادت رسید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: