یـا شـهـیـد
۲۴ دی ۱۳۹۶
1842

تشییع دو جانباز شهید در گلزار شهدای تهران

صبح امروز پیکر دو جانباز شهید محمد قبادی و شهید محسن صفری با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران تشییع شدند.

به گزارش یاشهید ، پیکر مطهر دو جانباز شهید حاج محسن صفری و شهید محمد قبادی صبح امروز 24 دی ماه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای تهران تشییع شدند.

این گزارش حاکیست : پیکر مطهر این دوجانباز شهید با حضور همرزمانشان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 27 گلزار شهدای تهران در کنار همرزمانشان آرام گرفتند.

جانباز شهید محسن صفری در 16 آذرماه 1359 در آبادان در اثر اصابت گلوله دشمن به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.و همچنین جانباز شهید محمد قبادی متولد 1341، در 20 سالگی برای دفاع از دین و میهن به جبهه های دفاع مقدس اعزام شد و در فروردین ماه سال 1362 در حالی که عضو واحد تخریب تیپ سیدالشهدا علیه السلام بود، در شامگاه عملیات والفجر یک، در شمال فکه به درجه جانبازی نایل آمد.

شهید قبادی لیسانس حقوق را از دانشگاه تهران اخذ کرد و مدتی هم به تحصیلات حوزوی پرداخت.

همچنین مراسم سوم جانباز شهید محمد قبادی روز سه شنبه مورخ 26 دی ماه، از ساعت 15 الی 17 در مسجد امام سجاد (ع) به آدرس بالاتر از میدان صادقیه، ابتدای بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، جنب پارک صبا (گلستان هشتم)برگزار خواهد شد.و نیز مراسم هفتم آن شهید گرانقدر در روز جمعه ۲۹ دی از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در مسجد نظام‌ مافی واقع در بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بعد از سه راه جنت آباد شمالی برگزار می گردد.

همچنین مراسم ختمی برای جانباز شهید محسن صفری در روز سه شنبه 26 دی ماه از ساعت 15 الی 16/30 در مسجد سیدالشهدا(س) واقع در خیابان جشنواره – چهارراه سیدالشهدا(س) برگزار می گردد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: