یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ تیر ۱۳۹۴
1103

مراسم گرامیداشت شهید آیت الله بهشتی در بهشت زهرا(س) برگزار شد

مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان در بهشت زهرا(س) برگزار شد . به گزارش یاشهید ، این مراسم عصر امروز پنجشنبه بر سر مزار این شهیدان با حضور مردم مومن و روزه دار […]

مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران ایشان با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان در بهشت زهرا(س) برگزار شد .

به گزارش یاشهید ، این مراسم عصر امروز پنجشنبه بر سر مزار این شهیدان با حضور مردم مومن و روزه دار و مسوولان برگزار شد.

بر اساس این گزارش مداحان اهل بیت (ع) با قرائت زیارت عاشورا و مدیحه سرایی یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفای ایشان را گرامی داشتند و مردم شهید پرور ایران اسلامی در این آیین مزار شهید بهشتی و یاران ایشان را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

بر اساس این گزارش حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در حاشیه این مراسم بیان نمود : حادثه هفتم تیرنماد مظلومیت آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانش می باشد.

وی گفت: شهید دکتر بهشتی را باید یکی از معماران نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

صمیمی تاکید کرد: شهید بهشتی مرد میدان علم، اندیشه، مبارز با نفس و خودسازی و جهاد در راه خدا بوده و آثار فراوانی از خود به جا گذاشته و نقش اساسی در تنظیم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشت.

وی با بیان اینکه حادثه هفتم تیر و جنایت منافقان در این روز هیچ گاه فراموشی نمی شود گفت: این حادثه در نوع خود و تاریخ معاصر بشر بی نظیر و ضایعه غیر قابل جبران برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خاطر نشان کرد: شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان پایه های انقلاب اسلامی را محکم و مردم را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی استوارتر کرد.

وی با بیان اینکه گروهک منافق در سال های پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرد تا با ترور و به شهادت رساندن یاران امام راحل مانع از تحقق اهداف انقلاب شود، گفت: علیرغم شهادت بهترین یاران بنیانگذار کبیر انقلاب، اما نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز با سرعت بیشتری به اهداف بلند مدت خود دست یافت.

صمیمی تاکید کرد: شهید بهشتی و همفکران و همرزمان وی تا آخر زنده اند و رهبری معظم انقلاب اسلامی راه امام و شهیدان را به پیش می برند.

وی ادامه داد: باید افکار، اندیشه ها، خدمات و ابعاد شخصیتی شهید بهشتی به جامعه به ویژه نسل جوان کشور شناسانده شود.

این مراسم به همت بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: