یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ بهمن ۱۳۹۶
946

گلزار شهدای تهران میزبان برگزاری یادواره شهید مدافع حرم «محمدهادی ذوالفقاری»

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محمدهادی ذوالفقاری» پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ،مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محمدهادی ذوالفقاری» پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه ساعت 14 در قطعه 26 گلزار شهدای تهران برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم همراه با مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

سال 1367 بود که محمدهادی یا همان هادی به دنیا آمد.او در شب جمعه و چند روز بعد از ایام فاطمیه به دنیا آمد.

وقتی تقویم را که می بینند درست مصادف است با شهادت امام هادی (علیه السلام ) بر همین اساس نام او را محمدهادی می گذارند. عجیب است که او عاشق و دلداده امام هادی (علیه السلام) شد و در این راه و در شهر امام هادی (علیه السلام) یعنی سامراء به شهادت رسید.

خانواده‌ هادی می گویند : هادی اذیتی برای ما نداشت. آنچه می خواست را خودش به دست می آورد. از همان کودکی روی پای خودش بود. مستقل بار آمد و این، در آینده زندگی او خیلی تأثیر داشت. هادی از اول یک جور دیگری بود. حال و هوا و خواسته‌هایش مثل جوانان هم‌ سن و سالش نبود. دغدغه‌مندتر و جهادی‌تر از جوانان دیگر بود.

هادی سه بار برای مبارزه با داعش راهی منطقه سامراء شد. او با نیروهای حشدالشعبی چه در کارهای فرهنگی چه کارهای نظامی و دفاعی همکاری نزدیکی داشت .

روز ۲۶ بهمن بود،چند روز بعد از سالگرد شهادت شهید ابراهیم هادی، همان شهیدی که الگوی زندگی هادی  شده بود و درست یک هفته بعد از اینکه وصیت نامه اش را نوشته بود و گفته بود که :

“دنیا رنگ گناه دارد؛ دیگر نمی‌توانم زنده بمانم”

در حومه ی سامرا،ناگهان صدای انفجار مهیبی آمد،عملیات انتحاری در بین سربازان عراقی وهادی به آرزویش رسید…

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: