یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ تیر ۱۳۹۴
1533

زیارت پیکر غواصان شهید در معراج شهدا برای عموم مردم

not found

: معراج شهدای مرکز افتخار میزبانی پیکر غواصان شهید کربلای ۴ را دارد که چندی پیش با حضور با شکوه مردم در تهران تشییع شدند. به گزارش یاشهید ، معراج شهدای تهران افتخار میزبانی چند تن از غواصان شهید کربلای 4 را دارد که چندی پیش با حضور با شکوه مردم در تهران تشییع شدند و […]

: معراج شهدای مرکز افتخار میزبانی پیکر غواصان شهید کربلای ۴ را دارد که چندی پیش با حضور با شکوه مردم در تهران تشییع شدند.

به گزارش یاشهید ، معراج شهدای تهران افتخار میزبانی چند تن از غواصان شهید کربلای 4 را دارد که چندی پیش با حضور با شکوه مردم در تهران تشییع شدند و به همین دلیل آماده پذیرایی از مردم و هیئت‌های مذهبی برای زیارت شهدا در ماه مبارک رمضان است.

مردم تهران می‌توانند جهت زیارت پیکر مطهر این شهدا از ساعت 10 صبح تا 17 در ماه مبارک رمضان به معراج شهدای مرکز واقع در ضلع جنوبی پارک شهر، خیابان بهشت، کوچه معراج مراجعه داشته باشند.

چندی پیش پیکر مطهر 270 شهید دفاع مقدس، که طی عملیات اخیر تفحص کشف شده‌اند از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند. این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شدند. پیکر 175 شهید از این 270 شهید تازه تفحص شده، جمعی از غواصان شهید عملیات کربلای4 بودند که با دستان بسته در یک گور دسته جمعی منطقه ابوفلوس کشف شدند. پیکر مطهر این شهدا در 26 خرداد ماه با استقبال بی نظیر مردم تشییع شد. این مراسم تشییع بیش از 5 ساعت به طول انجامید.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: