یـا شـهـیـد
۲۶ اسفند ۱۳۹۶
2283

دیدار فرمانده کل ارتش با خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس

فرمانده کل ارتش در آستانه سال جدید و به مناسبت هفته شهید با جمعی از خانواده شهدای ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش یاشهید ،امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(شنبه 26 اسفندماه) با 6 خانواده شهید متشکل از سازمان‌های مختلف ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار به دعوت امیر فرماندهی کل ارتش از خانواده‌های شهدای سازمان‌های مختلف انجام شد تا ضمن تجلیل از این عزیزان در آستانه سال جدید تجدید میثاقی با آرمان‌‎ها و ارزش‌های شهدا صورت گیرد.

در این دیدار صمیمانه ضمن اینکه هریک از خانواده شهدا تکریم و معارفه شدند به بیان خاطراتی از شهید خود و دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند و فضای این جلسه را معطر به یاد شهدا کردند.

در پایان امیر سرلشکر موسوی نیز با تأکید لزوم حرکت در مسیر شهدا، عنوان کرد: شهدا هیچ‌گاه از یاد نخواهند رفت و ما قدردان شهدا و خانواده‌ آن‌ها هستیم و این قدردانی نه تنها با زبان بلکه باید در عرصه عمل نیز نمود داشته باشد.

وی صبر و شکیبایی خانواده شهدا را یکی از امدادهای غیبی و الهی در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: در کنار امدادهای غیبی دوران دفاع مقدس که منجر به پیشروی نیروهای مجاهد اسلام در برابر دشمن می‎شد، صبر و شکیبایی خانواده شهدا که با اشتیاق فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل می‌کردند نیز از امدادهای دیگر غیبی و الهی به شمار می‌‌آید.

در پایان این نشست صمیمانه، فرمانده کل ارتش ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا، با آنان عکسی به یادگار گرفت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: