یـا شـهـیـد
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
3608

آیین تشییع پیکر مطهر فرزند شهید امیر خلبان عباس جاهدی برگزار شد

صبح امروز پیکر مطهر شهرام جاهدی فرزند بزرگوار شهید خلبان عباس جاهدی با حضور مسئولین لشکری و کشوری در گلزار شهدای تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید ، در این مراسم که از ساعت 9 صبح امروز از محل معراج شهدا در خیابان بهشت آغاز شد و امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش ، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران حضور داشتند، بعد از اقامه نماز ، پیکر «شهرام جاهدی» از معراج شهدا تشییع و در قطعه 25 بهشت‌زهرا(س) به خاک سپرده شد.
در این مراسم که جمع کثیری از مسئولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، هم‌رزمان شهید عباس جاهدی حضور داشتند، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در جمع تشییع‌کنندگان در سخنانی با تسلیت این ضایعه به خانواده و بیت شهید جاهدی گفت: «شهرام جاهدی یکی از پرتلاش‌ترین کارکنان اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران بود که همه وقت خود را صرف رسیدگی به امور خانواده شهدا، جانباز و ایثارگران می‌کرد.»
شهرام جاهدی از فعالان عرصه ایثار و شهادت بود که سال‌ها به‌عنوان خادم الشهدا به خدمت‌رسانی خانواده معظم شهدا و ایثارگران پرداخت و پس از تحمل یک دوره بیماری به دیار باقی شتافت.

شهید خلبان عباس جاهدی در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در قطعه 53 گلزار شهدای تهران آرام گرفته است.

مجلس یادبود وی نیز روز جمعه 7 اردیبهشت 1397 از ساعت 18:30 تا 20 در مسجد الجواد واقع در میدان هفتم‌تیر برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم دیگری روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه از ساعت 17 الی 19 در خانقاه حضرت صفی علیشاه واقع در میدان بهارستان ، خیابان صفی علیشاه برگزار می گردد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: