یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۳ مرداد ۱۳۹۴
1396

جشن ولادت شهید مسلم فراهانی برگزار گردید

مراسم جشن ولادت شهید مسلم فراهانی با حضور اعضای خانواده، جمعی از دوستان این شهید و خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدا برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم پنجاهمین سالگرد تولد شهید مسلم فراهانی با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و جمعی از دوستان و خانواده […]

مراسم جشن ولادت شهید مسلم فراهانی با حضور اعضای خانواده، جمعی از دوستان این شهید و خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدا برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم پنجاهمین سالگرد تولد شهید مسلم فراهانی با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و جمعی از دوستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با سخنرانی مادر شهید بر سر مزارش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : مادر شهید مسلم فراهانی  چندین سال است که به جای مراسم یادواره ، جشن ولادت شهیدش را در کنار مزارش با حضور مسوولان و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در بهشت زهرا(س ) برگزار می کند.

شهید مسلم فراهانی متولد 14 تیر 1344 است. او پنجم تیرماه 1361 در تپه شیاکوه، در حالی که آخرین لحظات عمر خود دعای «اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک» را زمزمه می کرد، به شهادت رسید. شهید فراهانی در قسمتی از وصیت اش نوشته است «کسی که ضد ولایت فقیه است در تشییع جنازه من شرکت نکند».

این مراسم همه ساله به همت مرکزفرهنگی گلزارشهدا(خانه شهید) و خانواده معظم شهید برگزار می شود.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: