یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ شهریور ۱۳۹۷
1655

افتتاح المان یادمان شهدای وزارت نیرو در بهشت زهرا(س)

یادمان شهدای وزارت نیرو با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو و دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) افتتاح شد.

به گزارش یاشهید ، یادمان شهدای وزارت نیرو با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو و دکتر سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) افتتاح شد.
آیین رونمایی از یادمان شهید دکتر حسن عباسپور و 530 شهید صنعت آب و برق، همزمان با هفته دولت با حضور دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید حججی و با پیشنهاد سازمان بهشت زهرا(س) که در سالهای اخیر جهت برپایی و احداث المان هایی با هدف ترویج و تثبیت راه و نام شهدا گام های موثر داشته است، کلنگ احداث این یادمان زده شد که در نهایت طرح فعلی انتخاب و احداث شد.
وی با اشاره به یادمان افتتاح شده گفت: طرح فعلی با شمایلی از دکل برقی در بالای محراب و نمادی از سد در پایین دارای هشت محل سرریز آب است نماد 8 سال دفاع مقدس و حوزه های مختلف وزارت نیرو اشاره دارد.
گفتنی است در این مراسم سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سردار سید مجید هاشمی دانا معاون روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز حضور داشتند.
این نماد در مجاورت گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران با هدف ترویج و تثبیت حضور مهندسین جوان ایرانی در صحنه های مختلف به ویژه 8 سال دفاع مقدس بر پا شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: