یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۲ مرداد ۱۳۹۴
1014

۱۵ مرداد؛ بزرگداشت شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی»

not found

بزرگداشت دومین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی» روز پنجشنبه ۱۵ مرداد ماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید ، بزرگداشت دومین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی» روز پنجشنبه 15 مرداد ماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. این مراسم با سخنرانی سعید قاسمی و مداحی مداحان اهل […]

بزرگداشت دومین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی» روز پنجشنبه ۱۵ مرداد ماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ، بزرگداشت دومین سالروز شهادت شهید مدافع حرم «مهدی عزیزی» روز پنجشنبه 15 مرداد ماه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی سعید قاسمی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) در قطعه 26 گلزار شهدا با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران صورت می‌گیرد. پس از مراسم مزار این شهید بزرگوار با حضور خانواده‌ شهید غبارروبی، عطرافشانی و گلباران می‌شود.

شهید «مهدی عزیزی» متولد اول مهرماه سال 61، یازدهم مردادماه سال 92 در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مقابله با نیروهای تروریست تکفیری در سوریه به شهادت رسید. او بعد از اخذ دیپلم در دانشگاه افسری شرکت کرد و قبول شد. در زمان شهادت نیز دانشجوی علوم سیاسی بود. به گفته مادرش ولایتمدار و عاشق امام‌خامنه‌ای بود. همیشه گوش به فرمان  رهبر بود.

مادر شهید مهدی عزیزی در گفت‌وگویی دلیل شهادت و عاقبت بخیری فرزند شهیدش را رزق حلال ذکر کرده است که همسرش روی آن تأکید بسیار داشته. او می‌گوید: مهدی تحولات زیادی در زندگی ما ایجاد کرد و برکت خانه ما بود. گذشته را که مرور می‌کنم از همان زمان بارداری تا شهادتش متوجه روحیات خاص مهدی بودم. دخترم همیشه سر به سرم می گذاشت و می گفت مامان آذری‌ها پسردوست هستند. به خاطر آن است که مهدی را انقدر دوست داری؟ من نمی‌دانستم چه پاسخی باید بدهم. هیچگاه نتوانستم مهدی را یک دل سیر نگاه کنم.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: