یـا شـهـیـد
۱۶ آذر ۱۳۹۷
2052

مراسم سیزدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه برگزار شد

سیزدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه عصر پنجشنبه 15 آذرماه با حضور خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه بر سر مزار شهدای اصحاب رسانه در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، در این مراسم علاوه بر خانواده معظم شهدای رسانه جمعی از مقامات کشوری و لشگری از جمله حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری، حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی، امیر شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های شهدای اصحاب رسانه و ارتش در این مراسم حضور داشتند.
خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی مخصوصا شهدای این حادثه غمبار را گرامی داشتند و 104 کبوتر نیز به یاد شهدای رسانه و ارتش آزاد شد.
اجرای تواشیح و همخوانی توسط گروه ولایت و سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط دسته عزاداران دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های سیزدهمین سالگرد شهادت شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.
روز پانزدهم آذر 84 در حادثه ای ناگوار جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری رسانه های مختلف کشور در سقوط هواپیمای C130 به شهادت رسیدند.
این گروه به منظور پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت عازم بندرعباس بودند که هواپیمای حامل آنان دچار نقص فنی شد و پس از برخورد با ساختمان های اطراف فرودگاه مهرآباد سقوط کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: