یـا شـهـیـد
۰۷ دی ۱۳۹۷
2290

بزرگداشت شهید سعید شاهدی و شهید محمود غلامی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای تفحص شهید سعید شاهدی و شهید محمود غلامی در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

به گزارش یاشهید ، مراسم بیست و سومین سالگرد شهدای تفحص شهید سعید شاهدی و شهید محمود غلامی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی آقای ضیغمی یکی از همرزمان این شهدا و با مداحی حاج ابراهیم رحیمی ، حاج موسی رضایی و حاج امیر عباسی در سالن خانه شهید بهشت زهرای تهران برگزار شد.

ضیغمی یکی از همرزمان شهید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا بیان نمود : باید بیشتر یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم تا برکت آن در زندگی ما سرازیر شود. یاد شهدا باعث میشود در مسیر حق باقی بمانیم و اگر به شهدا توجه نداشته باشیم و آنها را از خاطره ها فراموش کنیم مسیر درست را گم خواهیم کرد.

درپایان این مراسم ضمن مداحی مداحان اهل بیت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمان این شهدا با حضور بر سر مزار شهدا همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

شهید سعید شاهدی در حال جستجوی پیکر مطهر شهدا در ارتفاعات ۱۱۲ فکه در اثر انفجار مین به همراه شهید محمود غلامی در دوم دی ماه ۱۳۷۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و پیکر مطهرشان در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفته است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: