یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ دی ۱۳۹۷
1771

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 4 تهران در قالب طرح سپاس

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 4 تهران در قالب طرح سپاس ویژه هفتگی با مشارکت مدیران ستاد بنیاد استان صورت گرفت.

به گزارش یاشهید ،در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرهفته یک منطقه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس ویژه هفتگی با مشارکت مدیران ستاد بنیاد استان صورت می گیرد. این گزارش حاکیست : علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران همراه با آقای اسکندری و خانم جهانی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 4 تهران با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار نمودند.

این گزارش حاکیست : علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان افزود :دیدار از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی، کمترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد که امیدواریم با اجرای این‌گونه طرح‌ها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه‌داریم و یادآور شویم که پست و مقام‌هایی که امروز در آن قرار داریم مرهون ازخودگذشتگی آنان است.

در ادامه با خانواده معظم جانباز 30 درصد احمد طرازی ، خانواده معظم جانباز 25 درصد متوفی محمدولی روزبهانی ، مادر شهید علیرضا مزینانی و خانواده معظم جانباز25 درصد متوفی یوسفعلی علیزاده ثانی دیدار نمودند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: