یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ دی ۱۳۹۷
2548

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 5و22 تهران در قالب طرح سپاس

دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 5 و 22 تهران در قالب طرح سپاس ویژه هفتگی با مشارکت مدیران ستاد بنیاد استان صورت گرفت.

به گزارش یاشهید ،در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرهفته یک منطقه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس ویژه هفتگی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ و مشارکت مدیران ستاد بنیاد استان صورت می گیرد. این گزارش حاکیست : علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران همراه با آقای علیرضا دهنوی و خانم زهرا احسانی(همیار معتمد و همسر شهید ) از نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 5 و 22 تهران با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با آنان دیدار نمودند.

این گزارش حاکیست : علیرضا اکبری رییس اداره امور گلزارهای شهدای تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان افزود :همه ما وظیفه داریم، به بهترین نحو ممکن به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنیم و این کار را افتخاری بزرگ برای خود می دانیم و باید در عمل قدردان والدین و خانواده های شهدا باشیم.

در ادامه با خانواده معظم جانباز و آزاده رضا آقایی پور ، خانم زهرا مهری همسر جانباز متوفی ، آقای امین بهرمن جانباز 30 درصد و مادر شهید محمد قمصری یزدل دیدار نمودند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: